🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35848.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

در نسخه بعدی مرورگر کروم برچسب «Secure» از کنار آدرس ها حذف می شود

طبق اعلام مقامات گوگل، در نسخه بعدی مرورگر کروم برچسب «Secure» از کنار آدرس های به نمایش درآمده در آدرس بار حذف خواهد شد تا تاکیدی باشد بر این که همه سایت ها به صورت پیشفرض ...

طبق اعلام مقامات گوگل، در نسخه بعدی مرورگر کروم برچسب «Secure» از کنار آدرس های به نمایش درآمده در آدرس بار حذف خواهد شد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تا تاکیدی باشد بر این که همه سایت ها به صورت پیشفرض می بایست از اتصال های امن HTTPS بهره مند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باشند.

به عبارت دیگر این اقدام به این منظور انجام خواهد شد تا دو برچسب هشدار دهنده دیگر با عنوان «Not Secure» بیش از پیش توجه کاربران را به خود جلب نمایند و از این طریق مدیران سایت ها را بیشتر از قبل به تامین امنیت کاربران خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تشویق نمایند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در اوایل سال جاری میلادی بود که گوگل اعلام کرد سایت هایی که از اتصال HTTP برای نمایش صفحات خود استفاده نمایند در مرورگر کروم با برچسب Not Secure (نا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امن) مشخص خواهند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شد. چند ماه پس از آن و به دنبال آپدیتی جدید آیکون برچسب مذکور در صورت تایپ اطلاعات توسط شما در چنین صفحاتی از خاکستری به قرمز تبدیل می شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گوگل در طی سالیان اخیر تلاش های بسیاری را به کار بسته تا مدیران وبسایت ها را به استفاده از پرتکل امن HTTPS وادار کند. حال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قدم اخیر سبب خواهد شد که چنین فرهنگی بیش از گذشته در میان کاربران و مدیران فراگیر شود. به خصوص که بدانیم در حال حاضر تنها نیمی از ارتباطات در فضای مجازی بر پایه اتصالات امن برقرار می شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone