🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33517.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوشی‌های لنوو S5 پرو، K5 پرو و K5s معرفی شدند

تلفن‌های هوشمند S5 پرو و K5 پرو روز گذشته به طور رسمی در کشور چین رونمایی شدند. گوشی لنوو S5 پرو در واقع نسخه‌ای پیشرفته تر از لنوو S5 محسوب می‌شود که اسفند سال گذشته ...

تلفن‌های هوشمند S5 پرو و K5 پرو روز گذشته به طور رسمی در کشور چین رونمایی شدند. گوشی لنوو S5 پرو در واقع نسخه‌ای پیشرفته تر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از لنوو S5 محسوب می‌شود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که اسفند سال گذشته معرفی شد.

تلفن بعدی یعنی K5 پرو هم نسخه‌ای پیشرفته تر از گوشی K5 به شمار می‌رود که تیر ماه سال جاری معرفی شد. لنوو همچنین تلفن هوشمند اقتصادی تر خود یعنی K5s را نیز روز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گذشته معرفی کرد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که از نظر کارایی از دو مدل یاد شده ضعیف تر خواهند بود اما قیمت مناسب تری خواهند داشت.

مشخصات لنوو S5 پرو و ویژگی‌ها

لنوو S5 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پرو از بدنه‌ای فلزی بهره‌مند شده. این تلفن هوشمند قطر ۷ میلی متری دارد و تنها ۱۷۰ گرم وزن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهد داشت.

این تلفن از چهار دوربین بهره می برد. دو سنسور در بریدگی صفحه نمایشگر به عنوان دوربین‌ سلفی انجام وظیفه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌کنند و دو لنز دیگر در پشت تلفن تعبیه شده‌اند. این تلفن هوشمند از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با صفحه نمایش IPS LCD استفاده می‌کند. نسبت ابعاد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصویر این گوشی 18.7:9‌ خواهد بود و رزولوشن فول اچ دی ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تلفن هوشمند لنوو S5 از اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۶۲۵ استفاده می‌کرد و حالا نسخه‌ی حرفه‌ای تر معرفی شده از اسنپدراگون ۶۳۶ بهره‌مند شده است. این تراشه با رم ۶ گیگابایتی در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده. باتری مورد استفاده در این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌کند.

بریدگی صفحه نمایش این تلفن همراه میزبان یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه‌ی f/2.2 است. استفاده از حسگر IR در بریدگی صفحه نمایش ویژگی فیس آنلاک را به این تلفن آورده که حتی در محیط تاریک هم به خوبی قابل استفاده است. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوربین‌های جلو می‌توانند تصاویر بسیار خوب سلفی یا پرتره را ثبت کنند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پنل پشتی لنوو S5‌ پرو از ماژول دوربین دوگانه استفاده می‌کند و همچنین به دیافراگم f/1.8 و فوکوس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خودکار برای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همچنین لنز دوم ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - f/2.6 همراه با فوکوس اتوماتیک مجهز شده است.

دوربین دوگانه‌ی پنل پشتی این تلفن همراه از فیلمبرداری 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. نزدیک نمایی دو برابری اپتیکال و تار کردن پس زمینه از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. این تلفن هوشمند همچنین از اسپیکر‌های استریو در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زیر قاب خود استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

سیستم عامل مورد استفاده در این تلفن ZUI 5.0 خواهد بود که مبتنی بر اندروید اوریو ۸.۱ است. همچنین لنوو برای پشتیبانی بهتر این تلفن همراه از اجرای بازی‌ها، حالت بازی هم به آن اضافه کرده. ویژگی‌های دیگر این تلفن همراه، پشتیبانی از دو سیم کارت، امکان استفاده از حافظه‌ی میکرو، بهره‌مندی از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینترنت سلولی نسل چهارم VoLTE است.

این تلفن از تکنولوژی وای فای 802.11ac، بلوتوث نسخه‌ی پنجم، USB-C، جک ۳.۵ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میلی متری صوتی و همچنین سنسور اثر انگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند.

مشخصات لنوو K5 پرو و ویژگی‌ها

تلفن بعدی لنوو K5 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پرو نام دارد که جدید ترین میان رده‌ی این شرکت چینی محسوب می‌شود که حالا به تلفن‌های K5 و K5 نوت که در سال جاری عرضه شدند پیوسته. از ویژگی‌های اصلی این تلفن همراه استفاده از دوربین دوگانه برای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سلفی و پنل پشتی است. این تلفن از بدنه‌ی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فلزی با ابعاد ۱۵۵.۹۸ در ۷۴.۹۸ در ۷.۹۸ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میلی متر استفاده می‌کند و تنها ۱۶۵ گرم وزن دارد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تلفن K5 پرو از ابعاد تصویر 18:9 پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش آن ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ مگاپیکسل است. چیپست مورد استفاده در این تلفن همراه اسنپدراگون ۶۳۶ خواهد بود. رم ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از دیگر مشخصه‌های این تلفن همراه است.

پنل جلویی این گوشی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 همراه با لنز ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. پنل پشتی این تلفن همراه هم از دوربین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوگانه استفاده می‌کند. ویژگی‌های عکس برداری متنوعی در این تلفن تعبیه شده که از این بین می‌توان به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افکت‌های متنوع بلور کردن، حالت اسکن، HDR و حالت حرفه‌ای آن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اشاره - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

باتری مورد استفاده در این تلفن همراه ۵۰۵۰ میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ساعت است که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی هم استفاده می‌کند. سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی ZUI 5.0‌ است که مبتنی بر اندروید اوریو ۸.۱ خواهد بود. این - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تلفن همراه از حالت بازی هم پشتیبانی خواهد کرد. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار گرفته و از لحاظ ویژگی‌های دیگر شبیه به S5 پرو خواهد بود.

مشخصات لنوو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - K5s

یکی دیگر از تلفن‌های سری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - K لنوو، K5s است. اگرچه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این تلفن همراه یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود که از لحاظ عملکرد از دو تلفن یاد شده در بالا ضعیف تر است، اما از دوربین دوگانه برای سلفی و همچنین یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی استفاده می‌کند که ابعاد تصویر آن ۱۸ به ۹ و رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. وزن این تلفن همراه ۱۵۵ گرم و ابعاد آن ۱۵۳.۸ در ۷۲.۹ در ۷.۹۵ خواهد بود.

چیپست مورد استفاده در این تلفن همراه مدیاتک هلیو P22 است. این تلفن از رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند و دارای حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. سیستم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عامل ZUI 5.0 که مبتنی بر اندروید 8.1 است از ویژگی‌های نرم افزاری آن است. باتری مورد استفاده در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این تلفن همراه ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قدرت دارد و از شارژر ۱۰ واتی استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

لنز‌های پشتی این دوربین از دیافراگم f/2.2 با ۱۳ مگاپیکسل به همراه دیافراگم f/2.4 ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. عینا همین لنز‌ها در جلوی تلفن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قرار گرفته است. از ویژگی‌های عکاسی در این تلفن همراه می‌تواند به تار کردن پس زمینه، حالت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسکن، HDR و حالت Beauty اشاره کرد.

این تلفن از دو سیم کارت، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینترنت سلولی نسل چهارم VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱، میکرو USB نسخه‌ی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوم، GPS و جک ۳.۵ میلیمتری صوتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌ها، انواع و زمان عرضه‌ی تلفن‌های جدید لنوو

انواع S5 پرو با حافظه‌های داخلی متفاوت می‌توان ۱۸۷ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دلار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا ۲۰۲ دلار قیمت دارد. این تلفن در رنگ‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آبی روشن، طلایی و مشکی عرضه می‌شود. پیش فروش این - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تلفن‌ها از الان شروع شده است.

تلفن K5 پرو در انواع مختلف قیمتی از ۱۴۴ تا ۱۸۸ دلار خواهد داشت. این گوشی در دو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. در حال حاضر می‌توان این تلفن‌ها را پیش خرید کرد.

در آخر، بهای نسخه های مختلف K5s نیز حدود ۱۱۵ دلار عنوان شده است. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد. پیش فروش این تلفن‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اقتصادی نیز از همین حالا شروع شده و به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زودی در چین قابل خرید خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone