🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33498.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi Mix 3 با ۱۰ گیگابایت رم و پشتیبانی از 5G معرفی می‌شود

شیائومی اخیرا تبلیغات جدیدی را پیرامون پرچمدار Mi Mix 3 منتشر کرده که از سخت افزار فوق العاده آن خبر می دهد. در حالی که حدود هفت ماه از معرفی  Mi Mix 2s می گذرد، کاربران ...

شیائومی اخیرا تبلیغات جدیدی را پیرامون پرچمدار Mi Mix 3 منتشر کرده که از سخت افزار فوق العاده آن خبر می دهد.

در حالی که حدود هفت ماه از معرفی  Mi Mix 2s می گذرد، کاربران شیائومی بی صبرانه منتظر ارائه مدل بعدی این سری هستند . کمپانی چینی اخیرا با انتشار پوستری تبلیغاتی آتش این اشتیاق را بیشتر کرده و بر اساس آن Mi Mix 3 با رم ۱۰ گیگابایتی و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G بسیاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از پرچمدارهای کنونی را به چالش خواهد کشید.

این کمپانی با انتشار این پوستر در حساب رسمی «ویبو» از Mi Mix 3 به عنوان نخستین موبایل تجاری 5G نام برده است. در کنار این قابلیت ها ویژگی های هیجان دیگری از قبیل دوربین سلفی کشویی و نمایشگر بدون حاشیه نیز قرار گرفته اند. تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسانوظیفه پردازش داده ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در پرچمدار آتی شیائومی بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چینی، شیائومی Mi Mix 3 از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره مند بوده و باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

از نظر تصویربرداری نیز دوربینی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل عقب جای گرفته است. دوربین سلفی اما مهیج تر بوده و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن در زمان نیاز از بدنه بیرون آمده و جای ثابتی را روی نمایشگر اشغال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نخواهد کرد.

بر اساس برخی گمانه زنی ها این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - موبایل در دو نسخه با پنل پشتی شیشه ای و سرامیکی از راه می رسد. ظاهرا مدل پایه نسخه شیشه ای با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵۱۰ دلار و مدل سرامیکی با همین مشخصات ۶۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

طی ۸ روزی که تا رونمایی از این پرچمدار در مرکز ورزشی «نانجینگ» باقی مانده احتمالا شاهد انتشار پوسترهای تبلیغاتی بیشتری خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone