🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33497.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

حرکات موزون ربات بوستون داینامیکس [تماشا کنید]

بوستون داینامیکس تا به حال توانسته ربات‌هایش را به کارهای عجیب و غریب زیادی وادار کند. با این وجود، مهندسین این کمپانی معروف سعی کردند که با ویدیوی کوتاهی، قابلیت‌های حرکتی منحصر به فرد ربات ...

بوستون داینامیکس تا به حال توانسته ربات‌هایش را به کارهای عجیب و غریب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زیادی وادار کند. با این وجود، مهندسین این کمپانی معروف سعی کردند که با ویدیوی کوتاهی، قابلیت‌های حرکتی منحصر به فرد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ربات اسپات مینی را به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایش بگذارد. به همین دلیل تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که ربات خود را به رقص واداراد.

SpotMini که در واقع کوچکترین نسخه از ربات‌های این شرکت معروف به شمار می‌رود، کمتر از یک متر ارتفاع دارد و از وزنی معادل ۳۰ کیلوگرم برخوردار است. این ربا‌ت‌ چهار پا علاوه بر عمر باتری ۹۰ دقیقه‌ای خود، از قابلیت‌های منحصر به فردی نظیر باز کردن خودکار در اتاق یا سیستم‌های پیشرفته‌ی مسیریابی برخوردار است. بدین ترتیب اسپات مینی با یکبار شارژ می‌تواند ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه حرکت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کرده و  بازوان متصل به ۱۷ مفصل  خود را در ۵ زاویه‌ی مخلتف حرکت دهد.

ویدیوی حرکات موزون اسپات مینی تنها چند هفته پس از ویدیو‌ی ربات اطلس منتشر شد . آن ویدیو  نشان می‌داد که ربات اطلس بوستون داینامیکس قادر است حرکات دشوار ورزش «پارکور» را بازآفرینی کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد ربات‌ها کم کم بتوانند جای انسان‌ها در ورزش نیز پر کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان

چندی پیش ویدیوی دیگری از ربات اسپات مینی منتشر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده بود که نشان می داد، ربات بوستون داینامیکس در ساختمان سازی مشغول بکار شده است. بدین ترتیب بوستون داینامیکس موفق شده از سگ‌های رباتیک خود استفاده تجاری کند. این شرکت پیشتر مدعی شده بود  به دنبال این است که ارتشی از ربات‌ها بیافریند و قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۰۰۰ ربات شبه سگ SpotMini بسازد.

چندی پیش «مارک رایبرت» بنیان‌گذار این شرکت خاطر نشان نمود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کمپانی یاد شده با گسترش میزان تولیدات رباتیک خود به دنبال این مسئله است که یک پلتفرم واحد برای کنترل ربات‌ها همانند سیستم عامل اندروید، طراحی کند تا تمامی ماشین‌ها قادر باشند از آن بهره ببرند.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone