🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33523.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای آنر مجیک ۲ از وجود چهار دوربین در پشت دستگاه خبر می دهند

به تازگی رندرهایی از گوشی Honor Magic 2 منتشر شده که جزئیات تازه‌ای را در مورد این دیوایس فاش می‌کند. گوشی جدید برند فرعی هواوی حاشیه‌های باریکی دارد تا بتواند فضای نمایشگر بزرگتری در اختیار ...

به تازگی رندرهایی از گوشی Honor Magic 2 منتشر شده که جزئیات تازه‌ای را در مورد این دیوایس فاش می‌کند. گوشی جدید برند فرعی هواوی حاشیه‌های باریکی دارد تا بتواند فضای نمایشگر بزرگتری در اختیار کاربر بگذارد.

در این رندرها طراحی جلویی دستگاه کامل مشخص است، اما طراحی پشت بدنه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگر چه چندی پیش رندری از Honor Magic - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 2 به بیرون درز کرده که از به کارگیری شیشه در بدنه پشتی دستگاه حکایت می‌کند. اما قسمت هیجان‌انگیز ماجرا وجود 4 دوربین در پشت دستگاه است.

رندر منسوب به Honor Magic 2 که بالا مشاهده می‌کنید، شاید جذاب و فریبنده به نظر برسد اما احتمال جعلی بودن آن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را هم باید در نظر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گرفت. چرا که هوآوی گوشی پرچمدار P20 Pro را اوایل امسال و با دوربین سه‌گانه روانه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بازار کرد اما به نظر می‌رسد که برند فرعی آنر حتی هنوز برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عرضه موبایلی با سه دوربین برنامه خاصی ندارد، چه برسد به چهار دوربین.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
تصویر مربوط به هواوی P20 Pro است.

اما از سوی دیگر، سامسونگ چند روز پیش گلکسی A9 که نخستین گوشی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دارای چهار دوربینه دنیاست را رونمایی کرد و شاید آنر هم به قصد رقابت با آن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بخواهد Magic 2 را مجهز به چهار دوربین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - روانه بازار کند.

پیش فروش گوشی Honor Magic 2 مدتی است که آغاز شده و بعضی گزارشات از وجود نمایشگر AMOLED ساخته سامسونگ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در آن خبر می‌دهند. همچنین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته شده که این دستگاه دارای اسکنر سه بعدی چهره نیز خواهد بود. از دیگر شایعات پیرامون این گوشی نیز می‌توان به باتری گرافنی و تکنولوژی شارژ سریع 40 واتی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این رندرهای فاش شده از Magic 2 جعلی هستند یا واقعی؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone