🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33524.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از موبایل گیمینگ بلک شارک ۲ پیش از رونمایی

در گزارشاتی که بر اساس یک طراح گرافیکی لو رفته منتشر شده‌ بودند، رونمایی از بلک شارک جدید احتمالا تا اول آبان ماه اتفاق خواهد افتاد. اگرچه بلک شارک یا شیائومی هنوز این خبر را تایید ...

در گزارشاتی که بر اساس یک طراح گرافیکی لو رفته منتشر شده‌ بودند، رونمایی از بلک شارک جدید احتمالا تا اول آبان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ماه اتفاق خواهد افتاد. اگرچه بلک شارک یا شیائومی هنوز این خبر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را تایید نکرده‌اند اما حالا انتشار تصاویر زنده از نسخه جدید این گمانه زنی ها را تقویت کرده است.

با توجه به عکس‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - منتشر شده، بلک شارک ۲ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه‌ی اول است. حاشیه‌های کناری این گوشی نازک‌تر نشده‌اند اما تغییرات جزئی را به خود می‌بینند. یکی از تغییرات قرارگیری اسپیکر این تلفن است که دیگر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مثل گذشته در راستای لنز دوربین جلو قرار نگرفته و حالا به قاب بالایی نزدیک تر است.

انتظار می رود این تغییرات در اسپیکر به معنای صدای استریوی قوی‌تر باشد. بخش پایینی این تلفن هوشمند هم نازک شده و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگر خبری از حسگر اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در آن نیست.

در پنل پشتی گوشی تغییرات بیشتری را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شاهد هستیم. دیگر خبری از پلاستیک مثلثی شکل نسخه‌ی قبل نیست. به جای آن، حالا لوگوی شیشه‌ای بلک شارک قرار قرار گرفته که در زیر آن چراغ RGB کار گذاشته شده است.

بلک شارک ۲ از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود بهره‌مند شده دو دوربین وسط حسگر اثر انگشت و فلش LED‌ قرار گرفته‌اند. فلش LED در بالای لنز‌ها قرار دارد و حسگر اثر انگشت زیر آن‌هاست. چهار مورد گفته شده دقیق زیر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم و در یک راستا قرار گرفته‌اند.

مشابه گوشی قبلی بلک شارک، در نسخه‌ی دوم هم شاهد دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هستیم. سومین دکمه‌ای که در تصاویر قابل مشاهده است، احتمالا دکمه‌ی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Shark Key باشد که در صورت فشار دادن توان دستگاه برای پردازش اطلاعات افزایش می‌یابد.

انتظار می‌رود بلک شارک ۲ اول آبان ماه معرفی گردد. نسخه‌ی اولیه هم احتمالا به زودی به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لینا نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
خوب هستید؟ تعمیرچی آیا 94 دستگاه خوی هم اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در 94 دستگاه شهر خوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone