🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33520.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چینی ها در سال 2020 یک «ماه مصنوعی» به آسمان می فرستند

مقامات رسمی چین از برنامه‌های خود برای پرتاب یک «ماهواره نورانی» به فضا در سال 2020 خبر داده‌اند. گفته شده که این ماه مصنوعی، هشت برابر روشن‌تر از ماه واقعی بوده و نوری به رنگ ...

مقامات رسمی چین از برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود برای پرتاب یک «ماهواره نورانی» به فضا در سال 2020 خبر داده‌اند. گفته شده که این ماه مصنوعی، هشت برابر روشن‌تر از ماه واقعی بوده و نوری به رنگ هوای گرگ و میش را به زمین خواهد تاباند.

ماه مصنوعی چینی‌ها طوری طراحی شده که بتوان شدت نور آن را کم و زیاد کرد. با این مزیت، اعلام شده که این ماه می‌تواند محیط‌هایی به وسعت 10 تا 80 کیلومتر را از نور خود بهره‌مند سازد.

پرتاب این ماهواره درخشان به فضا از جنوب غربی شهر Chengdu انجام می‌شود و گفته شده که پس از استقرار در موقعیت خود در آسمان، می‌تواند تا شعاع 50 مایلی اطراف خود را روشن کند. هر چند که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هنوز مکانیزم عمل این ماه مصنوعی مشخص نیست چرا که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ظاهرا مقامات چینی علاقه‌ای به انتشار جزئیات بیشتر در مورد این پروژه ندارند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

Wu Chunfend، رئیس موسسه تحقیقاتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علوم فضایی و تکنولوژی‌های میکروالکترونیک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شهر Chengdu می‌گوید که وی و همکارانش سال‌ها مشغول توسعه تکنولوژی این ماه مصنوعی بوده‌اند و حالا این تکنولوژی به حدی از بلوغ رسیده که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای عملی کردن پروژه کاملا آماده باشد.

با پرتاب این ماه مصنوعی، شب‌های شهر Chengdu روشن‌تر از همیشه خواهد شد و احتمالا با وجود آن خیابان‌های شهر دیگر نیازی به چراغ‌ نداشته باشند. هر چند به نظر می‌رسد که ایده ماه مصنوعی تا امروز به مذاق عده‌ای از شهروندان چینی خوش نیامده است.

منتقدان این پروژه بر این باورند که وجود یک ماه مصنوعی در آسمان می‌تواند روی زندگی حیوانات و مشاهدات نجومی اثر منفی داشته باشد. با این وجود هنوز چیزی مشخص نیست و حتی این احتمال هم هست که پروژه به طور کامل منتفی شود.

در انتها جالب است بدانید که ایده ساخت این ماه مصنوعی، از نقاشی یک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هنرمند فرانسوی الهام گرفته شده که گردنبندی از آینه‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آویزان به کره - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زمین را به تصویر کشیده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone