🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33527.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی پیکسل ۳ از صفحه نمایش ساخت ال‌جی خبر می‌دهد

از لحاظ ظاهری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال کاملا شبیه به یکدیگرند و تنها بریدگی صفحه نمایش است که تفاوت‌های این دو را رقم می‌زند (بدون توجه به اندازه‌ی آن‌ها). اما به نظر ...

از لحاظ ظاهری پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال کاملا شبیه به یکدیگرند و تنها بریدگی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صفحه نمایش است که تفاوت‌های این دو را رقم می‌زند (بدون توجه به اندازه‌ی آن‌ها). اما به نظر می‌رسد که تفاوت‌های دیگری نیز داشته باشند.

iFixit روز گذشته با نگاهی به قطعات داخلی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال متوجه شد که صفحه نمایش مورد استفاده در این تلفن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوشمند پنلی ساخته‌ی شرکت سامسونگ است. بسیاری تصور می‌کردند که دلیل اصلی بهبود عملکرد این تلفن همراه نسبت به گوشی قبلی گوگل همین موضوع باشد.

همچنین گزارشات حاکی از این بودند که گوگل ۸۸۰ میلیون دلار روی بخش تولید صفحه نمایش ال جی سرمایه گذاری کرده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

 

در اتفاقی غیر منتظره، وقتی iFixit نگاهی به قطعات داخلی نسخه‌ی کوچکتر پیکسل ۳ انداخت، متوجه شد که این گوشی از نمایشگری استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌کند که ال جی آن را تولید کرده است. این موضوع از آنجایی تعجب برانگیز است که در مقایسه‌های انجام شده تفاوتی بین نمایشگر دو نسخه‌ی پیکسل ۳ مشاهده نشد.

در ارزیابی‌های به وضوح کیفیت هر دو نمایشگر در یک سطح بود. گوگل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسبت فوق کنتراست 100,000:1، عمق کامل ۲۴ بیتی (۱۶.۷ میلیون رنگ) و سطوح مشکی حقیقی در هر دو نمایشگر را تایید کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است.

این سطح از توفیق برای صفحه نمایش ال جی نشان دهنده‌ی رشد روز افزون این شرکت در تولید صفحه نمایش‌های OLED‌ است. ال جی پیش از این با مشکلاتی نظیر سوختگی پیکسل‌ها، ظاهر شدن ذرات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عجیب یا مشکلاتی از این قبیل دست - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و پنجه نرم می‌کرد.

البته همچنان سوال اینجاست که اگر ال جی قادر به تولید صفحه نمایشی با کیفیت بود که گوگل از آن در نسخه‌ی کوچکتر پرچمدار خود استفاده کند، چرا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پنل مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استفاده در پیکسل ۳ ایکس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ال همچنان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توسط سامسونگ ساخته شده؟ البته یکی از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این دلایل می‌تواند به خاطر تجربه‌ی سامسونگ در تولید صفحه نمایش‌هایی با بریدگی برای تلفن‌های هوشمند اپل باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone