🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33533.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 احتمالاً نخستین موبایل با حافظه فوق سریع UFS 3.0 باشد

اوایل سال جاری میلادی بود که استاندارد UFS 3.0 (یا Universal Flash Storage) با وعده پهنای باند دو برابری نسبت به UFS 2.1 معرفی شد؛ استاندارد دیگری که هم اکنون در صنعت موبایل های هوشمند ...

اوایل سال جاری میلادی بود که استاندارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - UFS 3.0 (یا Universal Flash Storage) با وعده پهنای باند دو برابری نسبت به UFS 2.1 معرفی شد؛ استاندارد دیگری که هم اکنون در صنعت موبایل های هوشمند استفاده می شود. اما گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً نخستین اسمارت فونی باشد که همراه با با حافظه های فوق سریع نسل جدید از راه می رسد.

جی اوه، مدیر محصولات مرتبط با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حافظه سامسونگ طی رویداد Qualcomm 4G/5G Summit امسال در هنگ کنگ اعلام کرده بود که نخستین موج از موبایل های سامسونگ با پشتیبانی از UFS 3.0 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طی نیمه نخست 2019 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از راه می رسند. اگرچه او اشاره مستقیمی به گلکسی اس 10 نداشت، اما این پرچمدار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شایسته ترین گزینه برای بهره مندی از تکنولوژی مورد اشاره به نظر می آید.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بنابر گزارش های پیشین، سامسونگ امسال چند مدل از گلکسی اس 10 عرضه می کند که یکی از آنها از استاندارد 5G پشتیبانی می کند و احتمالاً همان مدلی باشد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که به حافظه UFS 3.0 نیز مجهز می شود. ارزان قیمت ترین مدل از این خانواده قرار است با حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 64 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از راه برسد و از آن جایی که UFS 3.0 تنها در ظرفیت های بالاتر از 128 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ارائه می شود، بعید است - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این مدل حافظه ای سریع مثل دیگر اعضای خانواده اش داشته باشد.

شایعات تا به امروز حاکی از آن بوده اند که در سال 2019 شاهد سه مدل گلکسی اس 10 خواهیم بود. مدل استاندارد و نیز گلکسی اس 10 «لایت» با نمایشگر 5.8 اینچی از راه می رسند و مدل بزرگ تر اس 10 پلاس به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز خواهد بود. هر سه مدل پنلی از نوع اولد خواهند داشت اما لبه های خمیده تنها در اس 10 و اس 10 پلاس به کار گرفته می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone