🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33506.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ مشغول آزمایش موبایلی با «دوربین سلفی پشت نمایشگر» است

علاوه بر نسبت بیشتر نمایشگر به بدنه، پرچمدارهای سال 2019 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز خواهند بود. اما بنابر گزارشی تازه، این کمپانی مشغول آزمایش گام بعدی در زمینه طراحی موبایل ...

علاوه بر نسبت بیشتر نمایشگر به بدنه، پرچمدارهای سال 2019 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز خواهند بود. اما - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بنابر گزارشی تازه، این کمپانی مشغول آزمایش گام بعدی در زمینه طراحی موبایل های هوشمند است.

با موبایل های فعلی، نیاز به دوربین سلفی و دیگر سنسورها بدان معناست که دستگاه یا به حاشیه نمایشگر و یا به ماژولی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیرون جهنده مجهز می شود. اما سامسونگ چندان از این راهکارها استقبال نمی کند و برای مدت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها در برابر تعبیه بریدگی نمایشگر روی موبایل هایش خویشتن داری کرده است. به همین خاطر، حالا سامسونگ مشغول - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آزمایش موبایل هایی پروتوتایپ با دوربین های سلفی پشت نمایشگر است.

این تکنولوژی هم اکنون در مراحل ابتدایی توسعه به سر می برد و بنابراین به این زودی ها راهش را به محصولات تجاری باز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمی کند. اما اگر تست های کمپانی کره ای طبق برنامه پیش بروند، امکان دارد شاهد تعبیه آن در اسمارت فون های سال 2020 باشیم؛ این یعنی گلکسی اس 11 محتمل ترین کاندیدا برای بهره گیری به این فناوری است. البته نباید به همین زودی هیجان زده شد و در اکثر اوقات، مشکلات مربوط به کیفیت، تعبیه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چنین تکنولوژی هایی را به تعویق می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اندازند.

در حال که سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان اسمارت فون برای حذف کامل حاشیه برنامه ریزی کرده اند، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سنسورهایی که پشت نمایشگر جای می گیرند ضروری تر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از هر زمان دیگر جلوه می کنند. اما - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هم اکنون تمرکز اکثر کمپانی ها بر کاهش حاشیه ها و بریدگی نمایشگر معطوف شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone