🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33513.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ورود به ویندوز با قابلیت شناسایی چهره شیائومی Mi Mix 3 [تماشا کنید]

سوم آبان ماه قرار است پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شود و از گوشه و کنار فضاهای مجازی اخبار زیادی راجع به Mi Mix 3 به گوش می‌رسد. شیائومی چند تیزر از این تلفن هوشمند را ...

سوم آبان ماه قرار است پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شود و از گوشه و کنار فضاهای مجازی اخبار زیادی راجع به Mi Mix 3 به گوش می‌رسد. شیائومی چند تیزر از این تلفن هوشمند را منتشر کرده و برخی ویژگی‌های جالب پرچمدار خود را پیش از رونمایی نمایش داده است.

استفاده از رم ۱۰ گیگابایتی در این تلفن هوشمند یکی از جالب ترین ویژگی‌های ارائه شده است. ویژگی‌های دیگر نظیر پشتیبانی از اینترنت سلولی نسل پنجم و همچنین وجود سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های مهمیست که باید به آن‌ها اشاره کرد.

در این بین یکی دیگر از ویژگی‌های جالب، پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - از تکنولوژی فیس آنلاک است که در ویدیوی کوتاه و ۴ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - ثانیه‌ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - که به تازگی لو رفته مورد استفاده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - قرار گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران

در این ویدیوی کوتاه کاملا مشخص است که فیس آنلاک با سرعت بسیار خوبی عمل می‌کند. کافیست تنها انگشتتان را روی صفحه نمایش تلفن همراه بکشید تا دوربین سلفی آن باز شود و وارد اکانت خود در لپتاپ شوید.

با استفاده از این تلفن هوشمند و به لطف - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - بهره‌مندی ویندوز ۱۰ از ویژگی قفل هوشمند، شما می‌توانید - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - با استفاده از Mi Mix 3 وارد اکانت خود در لپتاپ شوید. این تلفن از طریق بلوتوث به کامپیوتر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - متصل می‌شود و تا زمانی که این اتصال برقرار باشد قادر به استفاده از لپتاپ خواهید بود. به محض قطع - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - شدن این اتصال لپتاپ مجددا قفل می‌گردد.

گذشته از ویژگی فیس آنلاک، این تلفن هوشمند می‌تواند فرایند یاد شده را با روش‌هایی دیگر هم انجام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - دهد. مثلا با استفاده از سنسور اثر انگشت، تشخیص دهنده‌ی عنبیه‌ی چشم یا دیگر روش‌های امنیتی.

همچنین در خبری جدید که امروز منتشر شد، «ژی ژیوآن» رئیس تبلیغات بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت اعلام کرد که رزولوشن پرچمدار بعدی‌شان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر مازندران استان مازندران - ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و نسبت ابعاد آن 19.5:9 خواهد بود. همانطور که احتمالا مطلع هستید، این تلفن هوشمند از هیچ حاشیه‌ای به جز بریدگی نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone