🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33526.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بنکسی : تابلوی من باید کاملاً نابود می‌شد

دو هفته‌ پیش یکی از آثار بنکسی در حراجی شهر لندن به صورت خودکار پاره پاره شد. حال این هنرمند خیابانی مشهور مدعی شده که سیستم تعبیه شده در قاب این نقاشی، به درستی عمل نکرده و ...

دو هفته‌ پیش یکی از آثار بنکسی در حراجی شهر لندن به صورت خودکار پاره پاره شد. حال این هنرمند خیابانی مشهور - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - مدعی شده که سیستم تعبیه شده در قاب این نقاشی، به درستی عمل نکرده و نتوانسته این اثر را به طور کامل نابود کند.

داستان از این قرار است که نقاشی بنکسی در حراجی ساتبی شهر لندن به مبلغی بیش از یک میلیون دلار فروخته شد اما بلافاصله پس از فروخته شدن این اثر، دستگاهی داخل قاب نقاشی مذکور فعال شد و نیمی از آن را در مقابل چشم حاضران رشته‌ رشته کرد.

پس از این اتفاق بنکسی که هنوز هویتش برای رسانه‌ها مشخص نشده، در پروفایل اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد که نشان می داد چگونه کاغذ خردکنی را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - داخل قاب یکی از نقاشی‌هایش به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - طور مخفیانه نصب کرده است. این هنرمند زیر ویدیو یاد شده در حساب کاربری اینستاگرامش نقل قولی از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیکاسو را ذکر کرد و نوشت:

«تمایل به نابودی هم تمایلی خلاقانه است.»

حال بنکسی ویدیوی ۳ دقیقه‌ای و کامل‌تری از این اتفاق با نام the director’s half cut منتشر نموده که نشان می‌دهد این هنرمند قصد داشته اثر هنری خود را به طور کامل نابود کند. در این ویدیو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - بنکسی مدعی می‌شود که مکانیزم تعبیه شده در این تابلو بارها کار کرده و موفق شده نقاشی را به طور کامل رشته رشته کند.

در ابتدا مشخص نبود که زنی که تابلو را خریده بود، پس از پاره پاره شدن تابلویش، قصد دارد مبلغ پرداحتی خود را خریداری کند یا خیر اما این فرد پس از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - آن که متوجه شد اکنون او یکی از پر سر و صداترین آثار دنیا را در اختیار دارد، تصمیم گرفت که این اثر را نگه دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

اثر پاره پاره شده، «دختری با بادکنک» نام داشت که یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار این هنرمند محسوب می‌شد و بنکسی با چنین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - عملکردی اعتراضش به نظام سرمایه‌داری و روحیه مصرف گرایی را علناً اعلام کرده است.

حال این اثر پس از رشته رشته شدن، اسم دیگری به خود گرفته و Love Is in the Bin (به معنی عشق در زباله دانی است) نامیده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone