🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33507.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی برای تأمین نمایشگر میت 20 پرو به سراغ هم وطنش BOE رفته است

اگر قصد خرید یکی از پرچمداران جدید هوآوی را داشته باشید، احتمالاً اندکی در انتخاب میان میت 20 و میت 20 پرو مردد خواهید شد و به مقایسه ارزش در مقابل مبلغ پرداختی خواهید پرداخت. ...

اگر قصد خرید یکی از پرچمداران جدید هوآوی را داشته باشید، احتمالاً اندکی در انتخاب میان میت 20 و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - میت 20 پرو مردد خواهید شد و به مقایسه ارزش در مقابل مبلغ پرداختی خواهید پرداخت. اما شاید یکی از مهم ترین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - عوامل تأثیرگذار در انتخاب مدل گران تر، نمایشگر چشم نواز و 6.39 اینچی میت 20 پرو باشد.

البته ممکن است در نگاه اول بریدگی نمایشگر میت 20 پرو به زیبایی ناچ قطره ای میت 20 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - نباشد؛ اما همین بریدگی تقریباً بزرگ امکاناتی مانند اسکنر سه بعدی پیشرفته چهره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای باز کردن قفل دستگاه را به ارمغان می آورد.

شرکت های بزرگ پرچمداران خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - را با نمایشگرهای OLED روانه بازار می کنند

همچنین در مقایسه با میت 20 معمولی، نمایشگر مدل پرو اندکی کوچکتر بوده اما رزولوشن بالاتری دارد و از نظر کیفیت، برتری خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به رخ می کشد. در این بین استفاده از پنل OLED در مقابل LCD نقش به سزایی در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - برتری میت 20 پرو داشته و همان طور که می دانید، اکثر شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، ال جی و حتی اخیراً اپل، پرچمداران خود را با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایشگرهای OLED روانه بازار می کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

اما - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - نکته جالب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - درباره پنل خمیده میت 20 پرو، تولید آن توسط تأمین کننده ای به جز سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - و ال جی بوده و بر اساس اطلاعات به دست آمده، کمپانی هوآوی وظیفه تأمین نمایشگر پرچمدار جدیدش را به هم وطن خود «BOE» سپرده است. البته در اخبار جدید صحبتی از تأمین کننده پنل 7.2 اینچی AMOLED مدل میت Mate 20 X به میان نیامده.

از سوی دیگر مدل لوکس Mate 20 RS پورشه دیزاین، جانشین میت RS پورشه دیزاین سال قبل که از پنل ال جی بهره می برد، به همان نمایشگر BOE میت 20 مجهز شده که نشان می دهد هوآوی بر خلاف گوگل، در تجارت با هیچ شرکتی تعارف ندارد و در صورت عدم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - رعایت استانداردهای کیفی، همکاری خود را با تأمین کننده قطع خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone