🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33500.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تحقیر دوباره اپل توسط هواوی؛ آیفون خود را با میت 20 پرو شارژ کنید

روز گذشته هواوی دو مدل از هیجان انگیزترین پرچمدارهای دنیای اندروید را در قالب سری میت 20 معرفی کرد. مسئولین این شرکت چینی در رویداد معرفی این دو گوشی، به تمجید باتری قدرتمند تعبیه شده ...

روز گذشته هواوی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دو مدل از هیجان انگیزترین پرچمدارهای دنیای اندروید را در قالب سری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میت 20 معرفی کرد. مسئولین این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت چینی در رویداد معرفی این دو گوشی، به تمجید باتری قدرتمند تعبیه شده در آن و قابلیت‌های شاٰرژر ویژه آن پرداختند. بر اساس همین تکنولوژی ویژه، آنها مدعی شده‌اند که آیفون داران می‌توانند در صورت کم شدن عمر باتری خود، آن را با موبایل میت 20 پرو شارژ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

یکی از قابلیت های جالب میت 20 پرو امکان شارژ برعکس است و با استفاده از آن می توان دیگر دیوایس های سازگار با فناوری Qi را به صورت بی سیم شارژ کرد. بر اساس همین قابلیت هواوی در جریان مراسم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود از فرصت به وجود آمده استفاده کرده تا بار دیگر به تحقیر اپل بپردازد.

بدین ترتیب کمپانی چینی مشکل باتری و شارژر ۵ واتی آیفون‌های XS و XS Max را مسخره کرده است. به گفته‌ی سازندگان این گوشی‌ها، اکنون آیفون‌دارانی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که شارژر خود را فراموش کرده‌اند و از باتری ضعیف خود خسته شده‌اند می‌توانند به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کمک یک هواوی میت 20 پرو، گوشی خو را شارژ کنند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گفته شده که یک باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای میت 20 و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میت 20 پرو، وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. همچنین این تلفن‌های هوشمند از فناوری سوپر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل یک شارژٰر با توان ۴۰ وات در جعبه‌ی این گوشی ها قرار گرفته است.

ضمن اینکه پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۵ واتی خیال کاربران را از بابت تامین شارژ راحت می کند. به گفته کمپانی سازنده در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حالت شارژ سیمی باتری طی ۱۰ دقیقه ۲۵ درصد و در عرض ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود. البته سرعت شارژ در حالت بی سیم کاهش یافته و میت ۲۰ در عرض ۳۰ دقیقه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تنها ۳۰ درصد شارژ خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ختمی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام دوست عزیز، خرابی رایجی که در لباسشویی آاگ L7FEC146R رخ می‌دهد این است که ممکن است بعضی از لباس‌ها باعث گیر کردن در درب لباسشویی شوند. در این صورت، درب لباسشویی بدون باز شدن باقی خواهد ماند و نمی‌توانید آن را باز کنید.

برای رفع این مشکل بهتر است با یک نماینده تعمیرات آاگ در شهر شبستر، منطقه کوثر تماس بگیرید. آنها به شما خدمات تعمیراتی مناسبی را ارائه می‌دهند و می‌توانند هرگونه خرابی را به صورت کاملا حرفه‌ای برطرف کنند.

اگر لهجه بازاری درخواست شماست، می‌توانید به این طریق با نماینده تعمیرات تماس بگیرید:

"سلام، با نماینده تعمیرات آاگ در شهر شبستر، منطقه کوثر تماس می‌گیرم. مشکلی با درب لباسشویی آاگ L7FEC146R دارم. آیا می‌توانید به من کمک کنید؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone