🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19777.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک برای ادامه تجارت با هواوی از آمریکا درخواست مجوز کرد

مدیاتک به منظور ادامه مراوده تجاری با هواوی پس از اجرای تحریم‌های جدید از ایالات متحده درخواست مجوز کرد. شرکت‌های تراشه سازی که از تجهیزات آمریکایی برای تولید چیپ استفاده می‌کنند، از تاریخ ۱۴ سپتامبر ...

مدیاتک به منظور ادامه مراوده تجاری با هواوی پس از اجرای تحریم‌های جدید از ایالات متحده درخواست مجوز کرد.

شرکت‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - تراشه سازی که از تجهیزات آمریکایی برای تولید چیپ استفاده می‌کنند، از تاریخ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - ۱۴ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - سپتامبر (۲۴ شهریور) دیگر قادر به مراوده تجاری با هواوی نخواهند بود، مگر اینکه از ایالات متحده مجوز بگیرند. مدیاتک که یکی از این شرکت هاست، روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ضمن پیروی از قوانین تجاری در سطح بین المللی، از ایالات متحده برای ادامه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - تجارت با هواوی پس از ۲۴ شهریور درخواست مجوز کرده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی

در قسمتی از بیانیه این شرکت آمده: «مدیاتک باز هم تأکید می‌کند که از قوانین و مقررات تجارت بین الملل پیروی می‌کند و با توجه به قوانین، از ایالات متحده برای ادامه مراوده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - تجاری با هواوی درخواست مجوز کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - است.» تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند مدیاتک بیشترین آسیب را از تحریم‌های جدید آمریکا خواهد دید.

مدیاتک مدت هاست سفارش جدیدی از هواوی قبول نمی‌کند و اگر ایالات متحده با درخواست آن مخالفت کند، پس از تاریخ ذکر شده قادر به فروش چیپست به این شرکت چینی نخواهد بود. هواوی تا پیش از این امکان خرید چیپ‌هایی که به کمک فناوری‌های آمریکایی ساخته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - شده‌اند را از طریق شرکت‌های شخص ثالث داشت، اما پس از اجرایی شدن تحریم جدید این امکان از بین خواهد رفت.

دولت آمریکا هواوی را به ارسال داده‌های کاربران به دولت چین به منظور جاسوسی متهم کرده است؛ اتهامی که هواوی بارها آن را تکذیب کرده است.

TSMC، بزرگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - ترین تولیدکننده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - قطعات نیمه رسانا در دنیا نیز اردیبهشت ماه امسال از توقف پذیرش سفارش جدید از سوی هواوی خبر داد و گفته که پس از تاریخ ۲۴ شهریور دیگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر شازند استان مرکزی - با این شرکت چینی تجارت نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone