🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21501.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «جستجوی عینی کلمه» در کافه بازار فعال شد

تیم فنی جستجوی کافه بازار اعلام کرده که تمام سعی خود را دارند تا در این بخش از بین ۴۰۰ هزار محتوای منتشر شده بهترین گزینه را در حین جستجو به کاربران نشان دهند و ...

تیم فنی جستجوی کافه بازار اعلام کرده که تمام سعی خود را دارند تا در این بخش از بین ۴۰۰ هزار محتوای منتشر شده بهترین گزینه را در حین جستجو به کاربران نشان دهند و در همین راستا قابلیت جستجوی عینی کلمه را برای کاربران فراهم کرده است.

بر اساس گزارشی که کافه بازار منتشر ساخته، روزانه بیش از ٨ میلیون جستجو در بازار انجام می‌شود و میانگین زمان پاسخگویی به این حجم روزانه جستجو ۳۶ میلی ثانیه است. در این گزارش خاطرنشان شده که بخش جستجو در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - بازار براساس مکانیزم برچسب زدن طراحی شده است. منظور از برچسب، کلمات مرتبط با محتوای بازار است. از بین انواع برچسب‌ها برچسب‌های ثبت‌شده از رفتار کاربران در هنگام جستجو  - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - و برچسب‌های به‌دست‌آمده از برنامه‌ها اثر مهمی می‌گذارند.

برچسب‌های رفتار کاربران از رفتارهایی چون جستجو کردن یک عبارت، بازدید از یک برنامه و نصب یک برنامه در بازار ثبت می‌شوند و سیگنالی از رفتار کاربر در برچسب‌زدن شمرده شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برچسب‌های برنامه از نام برنامه‌، توضیحات و شباهت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - برنامه به برنامه‌های دیگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - دسته مشابه و الگوریتم‌های دیگری روی همین نوع داده‌ها به دست می‌آیند. در نهایت این برچسب‌ها منجر به ایجاد رتبه‌بندی از محتواها در خروجی یک جستجو می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران

در بخش جست و جوی بازار، برای اینکه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - نتیجه‌ جستجو با سرعت بالایی به کاربر داده شود، داده‌ها براساس معیارهایی سازمان‌دهی یا ایندکس می‌شوند. در تیم جستجو بازار، برای تداوم و تسریع در ایندکس کردن پروژه‌ی ایندکسر پیاده‌سازی شده است. کار ایندکسر این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - مارکت اندرویدی به این صورت است که در فواصل زمانی شش ساعت کل داده‌های ثبت‌شده را دوباره ایندکس می‌کند. این کار باعث می‌شود که برنامه‌های جدیدی که به دیتابیس وارد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - شده‌اند، ایندکس شوند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - و قابلیت جستجو بر روی آنها اعمال شود. همچنین با ایندکس کردن دوباره داده‌ها،‌ با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - توجه به معیارهای ذکر شده، نتیجه جست و جوی بهتری ارائه می‌شود.

تیم فنی بازار اعلام کرده که در راستای افزایش کیفیت جستجو در بازار، قابلیت «جستجوی عینی کلمه» به جستجوی بازار اضافه شد.

اگر در بخش جستجو برنامه، عبارتی داخل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - "" یا «» قرار گرفته‌ باشد، سیستم جستجو ابتدا برنامه یا محتوای ویدیویی را نمایش می‌دهد که کلمه‌ی داخل گیومه بخشی از اسم محتوای مورد نظر است. این امکان برای کاربرانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - است که  می‌خواهند دقیقا برنامه مرتبط با اسم محتوا پیدا شود یا دنبال محتوایی با اسم خاصی می‌گردند. اگر کاربر بخواهد عین کلمه‌ی مورد نظرش جستجو شود، می‌تواند از این ابزار استفاده کند.

تیم فنی بازار پذیرای هرگونه بازخوردی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - از توسعه‌دهندگان و تولید کنندگان محتوا از طریق ایمیل [email protected] است. اگر می‌خواهید پیرامون این موضوع با این تیم صحبت کنید، در عنوان ایمیل کلمه «جستجو» ذکر شود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone