🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21500.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

واکنش اپل به راه افتادن دومین پرونده ضد انحصار در اروپا: دنبال سواری رایگان هستند

کمپانی ژاپنی «Rakuten» که به واسطه سرویس استریم تلویزیونی و تبلیغ روی پیراهن تیم‌های فوتبال مشهور از جمله «بارسلونا» شناخته شده، با ثبت شکایتی در کمیسیون اروپا اپل را به اتخاذ سیاست‌های ضد رقابتی متهم ...

کمپانی ژاپنی «Rakuten» که به واسطه سرویس استریم تلویزیونی و تبلیغ روی پیراهن تیم‌های فوتبال مشهور از جمله «بارسلونا» شناخته شده، با ثبت شکایتی در کمیسیون اروپا اپل را به اتخاذ سیاست‌های ضد رقابتی متهم کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - است.

Rakuten در دادخواست خود چندان به استریم نپرداخته و بیشتر روی کسب و کار کتاب الکترونیکی اپل تمرکز کرده است. این کمپانی مالک یک شرکت کتابخوان الکترونیکی به نام «کوبو» است که اپ ویژه آن در اپ استور منتشر شده است. همانطور که احتمالا می‌دانید تمام برنامه‌های روی اپ استور در صورت استفاده از سیستم پرداخت داخلی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - این مارکت تا ۳۰ درصد از پرداخت را به عنوان کارمزد به اپل می‌دهند. در نتیجه کوبو از فروش هر کتاب باید ۳۰ درصد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - را به اپل بدهد که چندان باب میلشان نیست.

این مساله باعث شده کوبو کاربران را به جای خرید مستقیم از اپ به سایت هدایت کند که ظاهرا به کسب و کارشان لطمه زده. کوبو مدعی است از آنجا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - که خود اپل هم سرویس مشابهی به نام اپل بوک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - دارد، دریافت مالیات ۳۰ درصدی نوعی سیاست ضد رقابتی محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان

اپل در واکنش با اظهار تاسف از پیگیری این پرونده آن را بی اساس خوانده است:

«پیگیری شکایت‌های بی اساس تعدادی شرکت که به وضوح به دنبال سواری رایگان هستند، در کمیسیون اروپا ناامید کننده است.»

این نخستین باری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - نیست که اپل به خاطر دریافت کارمزد ۳۰ درصدی به آنتی تراست متهم می‌شود. در مارس ۲۰۱۹ اسپاتیفای با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - تشکیل پرونده ای در کمیسیون اروپا سیاست اپل برای دریافت ۳۰ درصد از درآمدهای خود را مالیاتی غیرمنصفانه عنوان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - کرده و خواستار اصلاح آن شده بود. کمپانی کوپرتینویی اما با ارائه داده هایی به کمیسیون اروپا این ادعا را زیر سوال برده است. کمیسیون اروپا هنوز به نتیجه نهایی در این پرونده نرسیده است.

هرچند اپ استور به عنوان اکوسیستمی قدرتمند در سال گذشته بیش از نیم تریلیون دلار فروش داشته اما سازمان‌های قانونی رعایت رقابت منصفانه در آن را زیر ذره بین قرار داده‌اند و قرار است تیم کوک در کمیته قضایی مجلس آمریکا در این باره توضیحاتی ارائه ‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone