🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12169.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و رندر آنر مجیک ۳ پیش از موعد رونمایی فاش شد

مشخصات اصلی نسخه استاندارد سری «آنر مجیک ۳» و رندر مربوط به پنل پشتی این دستگاه افشا شده است که خبر از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ماژول دوربین چهارگانه آن می‌دهد. حساب کاربری «Digital ...

مشخصات اصلی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - نسخه استاندارد سری «آنر مجیک ۳» و رندر مربوط به پنل پشتی این دستگاه افشا شده است که خبر از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ماژول دوربین چهارگانه آن می‌دهد.

حساب کاربری «Digital Chat - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - Station» در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - مورد سری مجیک ۳ به اشتراک گذاشته که با اسم رمز «الیزابت» و شماره - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - مدل‌های ELZ-AN00 ،ELZ-AN10 و ELZ-AN20 در پایگاه داده صدور گواهینامه TENAA رویت شده است. براساس اطلاعات فاش شده و رندر به اشتراک گذاشته شده از گوشی مجیک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - ۳، به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با ماژول دوربین چهارگانه باشیم.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان

این منبع آگاه ادعا می‌‌کند که نمونه اولیه مجیک ۳ از نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد برخوردار است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - که مجهز به لبه‌های دارای انحنا است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - همچنین روی نمایشگر این گوشی روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز دیده می‌شود و در جلوی دستگاه مجهز به دو دوربین خواهد بود. انتظار می‌رود نمایشگر دستگاه وضوح ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل را ارائه کند.

پیش از این طی همکاری استراتژیک آنر با کوالکام اعلام شده بود که گوشی‌ جدید سری آنر مجیک با قدرتمندترین چیپست کوالکام از راه می‌رسد. اکنون به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - مجیک ۳ می‌تواند اولین گوشی باشد که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد که نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - است. مدل استاندارد سری مجیک ۳ نیز ممکن است به همراه یک شارژر ۶۶ وات عرضه شود، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - در حالی که مدل بالاتر می‌تواند به شارژر ۱۰۰ وات و شارژر بی سیم ۵۰ وات مجهز شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان

تصویر بالا نیز توسط یک طراح و افشاگر به نام «بنیامین گسکین» منتشر شده که طراحی گوشی مجیک ۳ را نشان می‌دهد. طبق گفته او ماژول دوربین این گوشی دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنز ۱ / ۱.۵ اینچ است و از قابلیت بزرگنمایی ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

آنر قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد رویدادی برگزار کند. در حالی که هنوز به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - صورت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - رسمی این موضوع تایید نشده، اما انتظار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشهد استان خراسان - می‌رود در این رویداد از گوشی‌های سری «آنر مجیک ۳» به صورت رسمی رونمایی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone