تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35300.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی GiGa File Manager؛ مدیریت بی دغدغه‌ی فایل‌ها در اندروید

پیدا کردن یک نرم افزار مدیریت فایل سریع، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اندروید به شمار می‌رود و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای جایگزینی فایل منیجر تلفن‌های همراه، گیگا فایل منیجر نام دارد. نرم ...

پیدا کردن یک نرم افزار مدیریت فایل سریع، همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران اندروید به شمار می‌رود و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای جایگزینی فایل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منیجر تلفن‌های همراه، گیگا فایل منیجر نام دارد. نرم افزار مدیریت فایلی که ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربرانش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار می‌دهد.

گیگا فایل منیجر همه‌ی ویژگی‌های عادی یک نرم افزار مدیریت دانلود را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌ها را به مسیر‌های مختلف انتقال دهید یا آن‌ها را حذف کنید. همچنین گیگا فایل منیجر از فایل‌های آرشیو شده (یا زیپ شده) هم پشتیبانی می‌کند.

اپلکیشن گیگا فایل منیجر همچنین با استفاده از میانبر‌های از پیش تعیین شده امکان دسته بندی فایل‌ها بر اساس نوعشان را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از دستگاه‌های خارجی نظیر هارد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درایو‌ها استفاده کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

انتقال فایل‌ها از طریق Wifi یکی از ویژگی‌های مثبت و چشمگیر این اپلیکیشن به شمار می‌رود. با استفاده از گیگا فایل منیجر، تلفن همراهتان تبدیل به یک سرور FTP می‌شود و می‌توانید بدون اتصال کابل به کامپیوتر، فایل‌ها را از تلفن همراهتان به کامپیوتر منتقل کنید.

در صورتی که تلفن هوشمند روت شده باشد، این اپلیکیشن دسترسی را به فایل‌های سیستمی برقرار می‌کند و امکان مشاهده‌ و یا حتی تغییر فایل‌های سیستمی را می‌دهد. علاوه بر این، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن نرم‌افزارهای زائد را از تلفن یا تبلت خود حذف کنید.

نرم افزار مدیریت فایل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گیگا فایل منیجر می‌تواند به درخواست شما حافظه‌ی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رم اشغال شده را هم آزاد کند. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید با زدن تنها یک دکمه، رم اشغال شده توسط نرم افزار‌های مختلف را آزاد کنید و عملکرد تلفن همراهتان را بهبود ببخشید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به طور کلی، گیگا فایل منیجر از سرعت و عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار است و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به راحتی فایل‌های تلفن هوشمندشان را مدیریت کنند. علاوه بر این ویژگی‌های متنوع این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به راحتی فایل‌های مد نظرشان را از تلفن همراه به کامپیوتر منتقل کنند.

این نرم افزار برای دستگاه‌های اندروید در دسترس است و کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، بدون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اتصال سیم و هدر دادن مقدار زیادی از زمان، به مدیریت فایل‌های تلفن‌های هوشمند و تبلتشان بپردازند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

GiGa File Manager

سازنده: GigaTools Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone