تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40370.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بلک بری به پرداخت 137 میلیون دلار به نوکیا محکوم شد

بلک بری به تازگی رأی صادره از سوی «اتاق بازرگانی بین المللی» را پذیرفته و بر اساس آن قرار است مبلغ 137 میلیون دلار را به دلیل اختلاف در پرداخت حق پتنت ها به نوکیا بپردازد. ...

بلک بری به تازگی رأی صادره از سوی «اتاق بازرگانی بین المللی» را پذیرفته و بر اساس آن قرار است مبلغ 137 میلیون دلار را به دلیل اختلاف در پرداخت حق پتنت ها به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نوکیا بپردازد.

این رأی توسط سازمان «اتاق بازرگانی بین المللی» یا به اختصار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ICC صادر شده که هدف آن کمک به توسعه اقتصادی در سطح جهان است.

نوکیا در شکایتی که از بلک بری مطرح کرده بود، ادعا کرد که بلک بری هزینه پتنت های ثبت شده مورد قراداد با نوکیا را نپرداخته است. مقامات بلک بری اعلام کرده اند که رأی صادره موجب نا امیدی آنها شده ولی در هر حال آن را می پذیرند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر بلک بری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اعلام کرده که در حال حاضر بر سر دو مورد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نقض پتنت از سوی نوکیا، شکایت هایی را در دادگاه های آلمان و آمریکا مطرح کرده. همچنین مقامات بلک بری گفته اند که رأی صادر شده در اتاق بازرگانی بین المللی تأثیری در شکایت های مطرح شده توسط آنها در آمریکا و آلمان ندارد و همچنان پیگیر این دو مورد هستند.

هر دو کمپانی بلک بری و نوکیا در حال تلاش برای بهبود شرایط - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود در بازار هستند. لازم است یادآوری کنیم که بلک بری سال 2017 میلادی را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در حالی آغاز کرد که دیگر هیچ سهمی از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار نداشت. از سوی دیگر نوکیا نیز بخش تولید موبایل هایش اکنون در اختیار شرکت فنلاندی HMD است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone