🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19376.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۴۸۰ 5G با لیتوگرافی ۸ نانومتری و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹ از راه می‌رسد

در ماه‌های اخیر گوشی‌های 5G زیادی معرفی شده‌اند که البته اکثر آن‌ها میان‌رده هستند. حالا ظاهرا کوالکام می‌خواهد با معرفی یک تراشه جدید، این شبکه ارتباطی را به گوشی‌های پایین‌رده بیاورد. این احتمال وجود دارد ...

در ماه‌های اخیر گوشی‌های 5G زیادی معرفی شده‌اند که البته اکثر آن‌ها میان‌رده هستند. حالا ظاهرا کوالکام می‌خواهد با معرفی یک تراشه جدید، این شبکه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - ارتباطی را به گوشی‌های پایین‌رده بیاورد. این احتمال وجود دارد که امروز از چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ 5G رونمایی شود.

طبق توییت یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Mukul - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - Sharma»، کوالکام همین امروز تراشه جدید خود را معرفی خواهد کرد. چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ 5G با لیتوگرافی ۸ نانومتری توسعه پیدا می‌کند و دارای ۸ هسته پردازشی «Kryo 460» با فرکانس ۲ گیگاهرتز خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - بود.

به نظر می‌رسد این تراشه جدید در مقایسه با نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۴۶۰ تا ۱۰۰ درصد عملکرد بهتری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - خود نشان می‌دهد و همچنین از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - می‌برد. این چیپست همچنین قادر به پشتیبانی از نمایشگرها با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود، بنابراین احتمالا در آینده نه چندان دور رفرش ریت صفحه نمایش دستگاه‌های اقتصادی هم افزایش می‌یابد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان

در نهایت به این موضوع اشاره شده که این تراشه از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه کوالکام اشاره‌ای به معرفی این پردازنده نکرده، نمی‌توانیم چندان به شایعه اخیر اعتماد کنیم، با این حال این حساب توییتری در گذشته دست به چندین افشاگری درست زده و شاید جدیدترین اطلاعات هم صحت داشته باشند.

انتظار می‌رود با معرفی این چیپ، در سال جاری میلادی شمار گوشی‌های 5G افزایش چشمگیری پیدا کند و بسیاری از شرکت‌ها از آن در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود استفاده کنند.

کوالکام نزدیک به یک ماه از چیپ پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد که گوشی‌های پرچمدار را هدف قرار داده. این تراشه از مودم 5G یکپارچه بهره می‌برد و با لیتوگرافی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده. چندین روز پیش شیائومی اولین گوشی مجهز به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - آن یعنی می ۱۱ را رسما معرفی کرد. حالا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - باید منتظر ماند و دید امروز اسنپدراگون ۴۸۰ 5G از راه می‌رسد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone