🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37650.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قیمت هواوی P20 و P20 پرو به همراه زمان عرضه آنها مشخص شد

همان طور که می دانید هواوی امروز در شهر پاریس موبایل های پرچمدار P20 و P20 پرو را به همراه مدل لوکس Mate RS پورشه دیزاین معرفی کرد. در پایان مراسم قیمت هواوی P20 و ...

همان طور که می دانید هواوی امروز در شهر پاریس موبایل های پرچمدار P20 و P20 پرو را به همراه مدل لوکس Mate RS پورشه دیزاین معرفی کرد. در پایان مراسم قیمت هواوی P20 و دیگر محصولات جدید این شرکت و همچنین زمان عرضه آنها نیز مشخص شد که در ادامه به آن می پردازیم.

هواوی P20 با 4 گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از همین امروز (27 مارس برابر با هفتم فروردین ماه) وارد بازارهای جهانی می شود و 649 یورو قیمت خواهد داشت. اگرچه قیمت گذاری جهانی محصولات تا حدودی متفاوت است اما انتظار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رود این موبایل پرچمدار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با قیمت حدود 800 دلار در بازارهای مختلف عرضه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هواوی P20 پرو که ابرقدرت جدیدی در حوزه عکاسی موبایل محسوب می شود، از تاریخ ششم آوریل (برابر با هفدهم فروردین) وارد بازار می شود. قیمت این محصول با 6 گیگابایت حافظه رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اروپا 900 یورو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تعیین شده که تقریباً معادل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 1100 دلار آمریکاست.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

نهایتاً مدل لوکس میت RS پورشه دیزاین را داریم که همانند همیشه قیمتی فضایی نیز دارد. این موبایل از 12 آوریل امسال (23 فروردین) وارد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بازار می شود. میت RS با شش گیگابایت حافظه رَم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 1695 یورو (2100 دلار آمریکا) قیمت گذاری شده و همین دستگاه با شش گیگابایت رَم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برچسب قیمتی عجیب و غریب 2095 یورو (2600 دلار آمریکا) را یدک می کشد.

البته به احتمال زیاد همانند همیشه، قیمت این محصولات در بازار کشورمان نسبت به قیمت جهانی کمی متفاوت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone