🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37646.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل در رویداد شیکاگو: اکوسیستم ما در حال حاضر ۲۰۰ هزار اپلیکیشن آموزشی دارد

دقایقی پیش، کنفرانس آموزشی اپل که در یکی از مدارس شیکاگو برگزار می شود آغاز شد و تیم کوک، مدیر عامل این شرکت به روی استیج رفته و اولین جملات سخنرانی اش را به اهمیت ...

دقایقی پیش، کنفرانس آموزشی اپل که در یکی از مدارس شیکاگو برگزار می شود آغاز شد و تیم کوک، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مدیر عامل این شرکت به روی استیج رفته و اولین جملات سخنرانی اش را به اهمیت مقوله آموزش الکترونیک - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اختصاص داد.

تیم کوک اعلام کرد اپل بسیار خوشبخت و مفتخر بوده که به کلاس های درسی در سراسر دنیا دعوت شده است. وی اعلام کرد «این کلاس ها الهام بخش ما برای خلق محصولات بهتر هستند» و ما را کمک می کنند که خلاقیت هایمان در این زمینه را آشکار کنیم.

اما بعد از کوک نوبت به معاون بازاریابی محصولات اپل، یعنی Greg - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Joswiak رسید که به روی استیج - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بیاید و از آمار و ارقام تلاش های اپل در راستای توسعه محصولات آموزشی برای حضار بگوید.

به گفته وی، تا کنون ۲۰۰ هزار اپلیکیشن آموزشی برای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اکوسیستم اپل طراحی شده که آمار و ارقام بسیار جالب توجهی است. همچنین او در ادامه اعلام کرد که محبوب ترین آیپد کوپرتینویی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها مدل ۹.۷ اینچی این تبلت بوده است که وسیله بسیار خوبی برای اهداف آموزشی به حساب می آید.

رویداد آموزشی اپل هم اکنون - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حال برگزاریست. از شما دعوت می کنیم که برای آگاه شدن از آخرین خبرهای این رویداد، تا پایان مراسم با پوشش خبری دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone