🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37648.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با مشخصات هواوی P20 Lite آشنا شوید؛ پردازنده Kirin 659 و دوربین دوگانه

همانطور که می دانید، کمپانی هواوی ساعاتی پیش طی مراسمی که در شهر پاریس برگزار شد از سه موبایل پرچمدار جدید P20، P20 پرو و Mate RS پورشه دیزاین رونمایی کرد. با این وجود نسخه ...

همانطور که می دانید، کمپانی هواوی ساعاتی پیش طی مراسمی که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در شهر پاریس برگزار شد از سه موبایل پرچمدار جدید P20، P20 پرو و Mate RS پورشه دیزاین رونمایی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرد. با این وجود نسخه دیگر و ارزان قیمت تری از P20 به نام P20 Lite هم وجود دارد که در جریان مراسم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اشاره ای به آن نشد.

طبق مشخصاتی که در مورد این تلفن هوشمند در وبسایت جی‌اس‌ام آرنا منتشر شده، P20 Lite یک دیوایس میان رده با نمایشگر IPS - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ال سی دی ۵.۸ اینچی است که از تراکم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پیکسلی ۴۳۲ پیکسل در اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۲۸۰ بهره - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می برد. همچنین این دیوایس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بدنه نسبتا نازک و خوش تراشی دارد - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۸۰.۵ درصد اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هواوی از پردازنده هشت هسته ای Kirin 659 ساخته خود به عنوان قلب تپنده این دیوایس استفاده کرده که می تواند عملکرد خوب و قابل قبولی را برای یک موبایل میان رده به نمایش بگذارد.

دوربین اصلی P20 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - لایت یک دوربین - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است که فوکوس خودکار و ضریب گشودگی دهانه لنز f/۲.۲ از جمله خصوصیات آن هستند. دوربین سلفی این دیوایس نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که می تواند با کیفیت فول اچ دی برایتان فیلمبرداری کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

از دیگر خصوصیات P20 لایت نیز می توان به حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و ارائه به بازار همراه با اندروید ۸.۰ اوریو اشاره نمود. هواوی P20 Lite قرار است در سه رنگ آبی، صورتی و سیاه با قیمتی در حدود ۳۷۰ یورو روانه بازار شود، هر چند تا این لحظه هنوز موعد انتشار آن در بازار مشخص نشده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

همچنین بد نیست بدانید که مطابق اعلام هواوی، دیوایس مذکور در ایران هنگام عرضه تغییر نام یافته و با عنوان «هواوی Nova 3e» در بازار کشورمان به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone