🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37649.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه P20 با P20 پرو؛ کدام مناسب شماست؟

هواوی دقایقی پیش پرچمدارهای سری P20 را معرفی کرد که هر یک از آنها از قابلیت های خاصی بهره می برند. در این پست قصد داریم ویژگی های آنها را با هم مقایسه کنیم. طراحی ...

هواوی دقایقی پیش پرچمدارهای سری P20 را معرفی کرد که هر یک از آنها از قابلیت های خاصی بهره می برند. در این پست قصد داریم ویژگی های آنها را با هم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مقایسه کنیم.

بدنه هر دو اسمارت فون از شیشه و فلز ساخته شده و تنها تفاوت های شاخص بین آنها به پیکربندی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - متفاوت دوربین و وجود جک هدفون در 20 مربوط می شود که مدل پرو از آن محروم است. علاوه بر این قطر P20 نسبت به مدل پرو 0.15 میلیمتر کمتر است که چندان به چشم نمی آید.

نمایشگرتعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اگرچه هردو موبایل از نمایشگری فول ویو با رزولوشن 2280×1080 پیکسل و نسبت تصویر 18.7:9 برخوردار هستند اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. هواوی P20 نمایشگر 5.8 اینچی با پنل LCD دارد در حالی که صفحه نمایش مدل پرو 6.1 اینچی و از نوع OLED است.

سخت افزار و سیستم عامل

هر دو موبایل از اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.1، چیپست کایرین 970 با پردازنده هشت هسته ای، واحد پردازش عصبی و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند اما میزان رم در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - P20 چهار گیگابایت است در حالی که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - P20 پرو به شش گیگابایت رم مجهز شده است.

دوربین تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اگرچه این دو موبایل از دوربین سلفی یکسان با سنسور 24 مگاپیکسلی بهره می برند. اما در حوزه تصویربرداری با دوربین اصلی مدل P20 پرو به مراتب از P20 بهتر است.

هواوی P20 به دوربین دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی و حسگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ مجهز شده و این در حالی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است که مدل پرو از دوربین سه گانه لایکا بهره می برد که یک حسگر 40 مگاپیکسلی رنگی، یک حسگر 20 مگاپیکسلی تک رنگ و یک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را در بر می گیرد.

علاوه بر این دوربین منحصر به فرد P20 پرو می تواند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صحنه ها را تا 3 برابر بدون افت کیفیت بزرگنمایی کرده و به لطف فناوری AIS مانع - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از اثر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گذاری لرزش دست روی تصاویر شود.

باتری

هواوی P20 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از باتری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 3400 میلی آمپر ساعتی هواوی برخوردار است که نسبت به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی P20 پرو ظرفیت کمتری دارد اما از آنجایی که نمایشگر کوچکتر و رم کم قدرت تری دارد این تفاوت در عمل کمتر خواهد بود.

هر دو موبایل سری P20 از قابلیت شارژ سریع و استاندارد ایمنی TUV بهره می برند.

نتیجه گیریتعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همانطور که دیدید این دو عضو جدید سری P تفاوت های چندانی باهم ندارند اما در موارد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محدود هم کفه ترازو به سود P20 سنگینی می کند که شامل موارد زیر است:

  • نمایشگر با پنل OLED در برابر پنل LCD
  • 6 گیگابایت رم در برابر 4 گیگابایت
  • دوربین با پیکربندی سه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گانه در برابر دوگانه
  •  باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر در برابر 3400 میلی آمپر
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار که P20 از آن بی بهره است
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone