🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36558.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بلو اوریجین فردا نیو شپرد را به فضا پرتاب خواهد کرد؛ آغاز سفرهای فضایی در سال جاری

جف بزوس، بنیانگذار کمپانی فضایی «بلو اوریجین» از هشتمین پرتاب آزمایشی راکت «نیو شپرد» در روز یکشنبه خبر داد. بزوس که سالانه یک میلیارد دلار در این کمپانی سرمایه گذاری می کند اعلام کرد پنجره ...

جف بزوس، بنیانگذار کمپانی فضایی «بلو اوریجین» از هشتمین پرتاب آزمایشی راکت «نیو شپرد» در روز یکشنبه خبر داد.

بزوس که سالانه یک میلیارد دلار در این کمپانی سرمایه گذاری می کند اعلام کرد پنجره این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرتاب از ساعت 9:30 صبح به وقت محلی باز - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده و اطلاعات مربوط به پوشش زنده نیز به زودی منتشر خواهد شد.

پنجره پرتاب در پروازهای فضایی، یک دورهٔ زمانی‌ است که طی آن راکت به منظور رسیدن به هدف مورد نظر خود باید راه‌اندازی شود. اگر راکت در این فاصلهٔ زمانی پرتاب - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نشود، کل پروژه حداقل - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا روز آتی به تعویق می افتد.تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاین پروژه هشتمین پرتاب آزمایشی راکت بلو اوریجین و اولین مورد آن در سال جاری میلادی است که با هدف نهایی انتقال مسافران به مدار پایینی زمین صورت می گیرد. مدیرعامل این کمپانی «باب اسمیت» در چند روز گذشته اعلام امیدواری کرد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که کمپانی متبوعش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در سال جاری سفرهای توریستی فضایی را کلید بزند.

نیو شپرد که به افتخار «آلن شپرد»، نخستین فضانورد آمریکایی نامگذاری شده، از یک راکت و کپسولی به نام Crew Capsule 2.0 با گنجایش 6 نفر تشکیل شده است.

این پرتاب آزمایشی از پایگاهی در تگزاس صورت می گیرد و در ارتفاع 98 - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کیلومتر بالاتر از سطح دریا راکت از کپسول جدا خواهد شد. سپس بوستر با کمک موتورها و با سرعت 11 کیلومتر در ساعت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روی یک سطح بتنی فرود می آید.

کپسول اما پس از جدا شدن با سرعتی بالغ بر سه هزار کیلومتر در ساعت برای چند دقیقه حرکت می کند و سپس با کمک سیستم رانش یکپارچه و سه پاراشوت فرود خواهد آمد.

Crew Capsule 2.0 از پنجره هایی بزرگ بهره برده و با هدف کاهش هزینه های سفرهای فضایی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و تجربه بی وزنی در مدار زمین طراحی شده است.

تماشا کنید: چهارمین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرتاب و فرود موفق راکت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بلو اوریجین

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایگان نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خیلی خوبه که شرکت تعمیرچی، خدماتشون رو به این خوبی به اجرا در میاره. من هم با تعمیر مایکروفر دوو DEM-341C0K-PW در شهر مهاباد منطقه بهارستان توسط این شرکت در منزلم راضی بودم. تعمیر کارانشون با دقت و حرفه‌ای بودند و باعث شدند مایکروفر من دوباره به عملکرد قبلی‌اش بازگردد. امیدوارم که همیشه به این شکل به مشتریان خود خدمات بدهند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone