🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35723.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بدافزارهای قدیمی با رنگ و لعاب جدید به گوگل پلی برگشته اند

کمپانی امنیتی «سیمنتک» از کشف چندین بدافزار در گوگل پلی خبر داده که قبلا از این مارکت حذف شده بودند، حالا اما با نام، آیکون و توسعه دهنده جدید برگشته و حتی خود را در ...

کمپانی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امنیتی «سیمنتک» از کشف چندین بدافزار در گوگل پلی خبر داده که قبلا از این مارکت حذف شده بودند، حالا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اما با نام، آیکون و توسعه دهنده جدید برگشته و حتی خود را در قالب های اپلیکیشن های منتخب گوگل جا زده اند.

اپلیکیشن های مورد بحث که با موفقیت از سدهای امنیتی پلی استور عبور کرده اند در رده بدافزارهای Android.Reputation.1 قرار می گیرند که نخستین - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بار در سال ۲۰۱۴ مشاهده شد.

این نوع آلودگی در بدافزارهایی وجود دارد که کارایی واقعی آنها با ظاهرشان کاملا تفاوت دارد. چنین اپ هایی پس از دریافت مجوز مدیریت از کاربر پنهان شده و رفتارهای مخرب خود را شروع خواهند کرد.

اغلب این اپ ها از غیرفعال شدن توسط کاربر جلوگیری کرده و برای کسب درآمد کاربر را به صفحات جعلی هدایت کرده و شروع به نمایش تبلیغات می کنند. تمامی این بدافزارها با سرور فرمانی ارتباط دارند که به لطف دسترسی مدیریت امکان انجام هر کاری را برای آنها فراهم می کند.

اگر چه سرقت اطلاعات شخصی و فروش آنها می تواند به مرور زمان سود سرشاری را نصیب توسعه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دهندگان این بدافزارها کند، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به نظر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می رسد این افراد روی نمایش تبلیغات و دریافت سود کمتر اما با سرعت بالاتر تمرکز کرده اند. تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

از اینرو عملکرد این بدافزارها علی رغم آزار دهنده بودن، خطر سرقت اطلاعات را به همراه ندارد. با این وجود سیمانتک به کاربران هشدار - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می دهد نسبت به دانلود محتوا از سایت های متفرقه حساس یوده و علی رغم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برخی  ضعف های امنیتی اپ ها را از پلی استور دانلود کنند.

سازوکار بدافزارهای Android.Reputation.1 نسبت به سال های گذشته چندان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تغییری نکرده و آنتی ویروس هایی از قبیل Lookout یا سیمنتک پس از کسب دسترسی مدیریت، توانایی شناسایی و حذف آنها را دارند.

بر اساس داده های گوگل تعداد بدافزارهای شناسایی شده در پلی استور طی سال ۲۰۱۷ با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال پیش از آن به  ۷۰۰ هزار مورد رسیده است. این کمپانی برای محدود کردن میزان تاثیر بدافزارها روی دیوایس های اندرویدی در حال توسعه راهکارهای مبتنی بر یادگیری ماشینی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone