🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35718.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت اخیر ویندوز ۱۰ برخی سیستم های بهره مند از حافظه های SSD اینتل را دچار مشکل کرد

دستگاه هایی که به روز رسانی های عمده نرم افزاری دریافت می کنند در ابتدا با اختلالاتی در عملکرد روبرو می شوند و به اصطلاح در کارشان سکته ایجاد می شود. اما آنطور که کاربران ...

دستگاه هایی که به روز رسانی های عمده نرم افزاری دریافت می کنند در ابتدا با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اختلالاتی در عملکرد روبرو می شوند و به اصطلاح در کارشان سکته ایجاد می شود. اما آنطور که کاربران خبر داده اند، آپدیت اخیر ویندوز ۱۰ در برخی سیستم ها با مشکلاتی به مراتب پیچیده تر از چند سکته روبرو بوده است.

البته اشاره کنیم که معمولا با مسدود سازی فرایند دریافت آپدیت می - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توان به نحوی از تکرار دوباره این مشکلات پیشگیری کرد. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حالا اما ظاهرا مشکل دیگری برای سیستم های ویندوزی به وجود آمده که گریبان سیستم های بهره مند از حافظه های SSD 600p و SSD Pro 6000p اینتل را گرفته است.

این حافظه ها ظاهرا بعد از به روز رسانی دستگاه های بهره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مند به آخرین آپدیت ویندوز دچار مشکلی شده اند که مایکروسافت از آن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تحت عنوان «عدم سازگاری یاد کرده» و خاطرنشان کرده که می تواند عملکرد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و ثبات سیستم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های بهره مند را تحت تاثیر قرار دهد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

البته هنوز علت اصلی بروز این مشکلات - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشخص نشده با این حال، با در نظر داشتن مشکلات مشابه ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که پیشتر در سیستم های لینوکسی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رویت شد (از آن جمله می توان به مدیریت وضعیت انرژی و اولویت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بندی فرامین در نوبت) احتمال می رود که نوعی باگ فریمور یا درایور عامل اصلی بروز آنها باشد.

این مشکلات آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند پیشتر برای حافظه SSD DC P3100 رخ داده بود، با این همه کارهایی که روی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درایور NVMe لینوکس برای کاهش آنها انجام شد، به خاطر مشترک بودن شناسه PCI روی سری 600p نیز اعمال گردید.

علاوه بر این بعد ها اعلام شد که سری SSD E 6000p نیز ممکن است به خاطر برخورداری از کنترلر و فریمور یکسان با مدل 600p تحت تاثیر این مشکل قرار بگیرد.

در هر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - صورت تا زمانی که اینتل یا مایکروسافت راهکار لازم برای حل این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشکل را ارائه نمایند توصیه می شود سیستم های برخوردار از SSDsهای ذکر شده در بالا را به صورت دستی به نسخه اخیر ویندوز ارتقاء ندهید. در عین حال باید اشاره کنیم که مایکروسافت ارائه آپدیت ۱۸ آوریل برای این سیستم ها را از طریق وبسایت Windows Update به حالت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تعلیق درآورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone