🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35722.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

افزونه های کروم 100 هزار کامپیوتر را آلوده کردند

شرکت امنیتی Radware تعداد 7 افزونه مخرب مرورگر گوگل کروم را کشف کرده که بیش از 100 هزار کامپیوتر را آلوده کرده اند. این بد افزارها گواهینامه های مرتبط به فیسبوک و اینستاگرام کاربران را سرقت ...

شرکت امنیتی Radware تعداد 7 افزونه مخرب مرورگر گوگل کروم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - را کشف کرده که بیش از 100 هزار کامپیوتر را آلوده کرده اند.

این بد افزارها گواهینامه های مرتبط به فیسبوک و اینستاگرام کاربران را سرقت و در عین حال اقدام به نصب نرم افزارهای ویژه معدن کاوی ارزهای مجازی می کنند. افزونه های مذکور شامل موارد زیر بوده اند:

  • Nigelify
  • PwnerLike
  • Alt-j
  • Fix-case
  • Divinity 2 Original Sin: Wiki Skill Popup
  • Keeprivate
  • iHabno

از بین آنها، 5 مورد در کمتر از یک روز و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - پس از ارائه گزارش Radware، توسط گوگل حذف شده اند. بر اساس گزارش ها 75 درصد از کاربرانی که به این بدافزارها آلوده شده اند ساکن فیلیپین، ونزوئلا و اکوادور بوده اند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران
جدولی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - از آمار تعداد نصب های 7 افزونه آلوده. 5 مورد در کمتر از 1 روز پس از کشف شدن پاک شده اند و آماری از آنها در دسترس نیست.

محققان Radware ادعا کرده اند که توسعه دهندگان این افزونه ها توانسته اند با موفقیت از سد ابزارهای اعتبار سنجی اپلیکیشن گوگل عبور کنند. آنها به این منظور ابتدا افزونه های مشروع را کپی کرده و سپس اسکریپت های فعال کننده بد افزارها را در آنها تعبیه کرده اند.

بد افزار یاد شده در ابتدا توسط پیوندهایی از طریق پیام رسان فیسبوک و یا به واسطه پستی در این شبکه اجتماعی که در آن حدود 50 فرد از لیست مخاطبین تگ شده بودند، ارسال شده. هنگامی که کاربران روی این لینک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - ها کلیک می کردند، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - به صفحه ای جعلی در یوتیوب هدایت می شدند که از کاربران درخواست دانلود یک افزونه می کرد. این صفحه ادعا می کرد که پخش کلیپ ویدیویی مذکور نیاز به این افزونه دارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران
صفحه اصلی یکی از افزونه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - ها در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - سمت چپ در مقابل نمونه جعلی در سمت راست

پس - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - از اینکه افزونه نصب می شد، بدافزار تلاش می کرد گواهینامه های لاگین کاربر به شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام را سرقت کرده و در نهایت از این گواهینامه ها برای انتشار بد افزار بهره ببرد.

علاوه بر سرقت گواهینامه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - ها، افزونه های آلوده یک نرم افزار معدن کاو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - رمزپول را نصب می کرند که اقدام به معدن کاوی ارزهای دیجیتال مونرو، بایت کوین و الکترونئوم می کرد. بر اساس این گزارش توسعه دهندگان بدافزار یاد شده موفق شده اند معادل با حدود 1000 دلار رمزپول استخراج کنند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران
صفحه جعلی یوتیوب که کاربران را مجبور به نصب افزونه می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - کند.

همچنین برای اینکه کاربران قادر به حذف این افزونه ها نباشند، توسعه دهندگان ویژگی خاصی را در آنها تعبیه کرده اند که به محض باز شدن تب افزونه ها در مرورگر کروم، به طور خودکار اقدام به بستن این تب می کند.

در ماه های اخیر بد افزارهای متعدد دیگری که اقدام به سرقت گواهینامه های لاگین فیسبوک می کردند نیز توسط شرکت امنیتی Radware کشف شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone