🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35715.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: یکی از پیام‌رسان‌ها به جای حل مشکل، فرافکنی می‌کند

مدیرعامل سروش بعد از شکایت‌هایی که نسبت به کم‌لطفی اپراتورها و دولت نسبت به حمایت آنها داشت، مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فناوری ارتباطات و همچنین دولتمردان قرار گرفته و خود وزیر ارتباطات نیز امروز ...

مدیرعامل سروش بعد از شکایت‌هایی که نسبت به کم‌لطفی اپراتورها و دولت نسبت به حمایت آنها داشت، مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان فناوری ارتباطات و همچنین دولتمردان قرار گرفته و خود وزیر ارتباطات نیز امروز در حاشیه مراسم شرکت مخابرات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نسبت به توییت‌های «میثم سیدصالحی» واکنش نشان داده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است. «محمدجواد آذری جهرمی» تاکید کرده که این شکایات و اعتراضات پیام رسان سروش به‌جای آنکه مشکلات فنی را حل کند بیشتر شبیه یک عملیات روانی است.

وزیر ارتباطات کشورمان درباره قطع - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خدمات پیام‌رسان سروش در روزهای اخیر که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای داشته گفت:

«هم اکنون تنها یک پیام رسان در کشور نداریم و ۵ پیام رسان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بومی در حال فعالیت هستند که یکی از آنها مرتباً به جای اینکه مسئله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می کشاند که به نظر می رسد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این نه به سود آنها و نه به سود کشور خواهد بود. باید بدانند که وزارت ارتباطات حمایت کننده است و مشکل را پیگیری می کند اما این مدل اعلام مشکل شائبه مسائل دیگری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را به ذهن می رسد.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

جهرمی در ادامه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این قبیل صحبت‌ها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را به پروپاگاندا تشبیه کرده (که در ادبیات سیاسی به‌طور خلاصه مفهومی چون اطلاعات هماهنگ و جهت‌دار برای رسیدن به هدفی خاص دارد) و این روش را نادرست تلقی کرده است:

«ما فقط همین یک پیامرسان را در کشور نداریم. چطور بقیه به مشکل نخوردند. این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوع عملیات روانی و ایجاد پروپاگاندا به جای جلسات فنی و پیگیری مصوبات، روش درستی نیست.»

پیش‌از این معاونت وزیر ارتباطات نیز نسبت به اظهارات مدیرعامل سروش موضع‌گیری کرده بود.  «مجتبی جوانبخت» دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان خطاب به مدیرعامل سروش گفته بود:«مؤظف به تأمین زیرساخت‌های مورد تأیید در مصوبه شورای عالی فضای مجازی هستیم نه هر آنچه نیاز دارید»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

«مجتبی حسینی» کارشناس برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات نیز در گفتگو با دیجیاتو این اظهارات را نوعی زیاده‌خواهی سروش قلمداد کرده بود و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تاکید داشت که این پیام‌رسان به‌جای پرداختن به زیرساخت‌های مناسب بیشتر روی مارکتینگ و تبلیغات خود کار کرده است.

گفتنیست اظهارات مسئولان بدنه وزارتخانه ارتباطات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تاکنون با جوابیه‌ای رسمی از سوی سیدصالحی (مدیر پیام رسان سروش) مواجه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone