تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17123.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

«وینس رفه»، خلبان سرشناس لباس جت بر اثر سانحه‌ای حین تمرین درگذشت

«وینس رفه»، ورزشکار و خلبان لباس جت در یک تمرین در صحرایی نزدیک دبی تصادف کرد و جان سپرد. این ورزشکار ۳۶ ساله فرانسوی دومین فردی بود که لباس جت «ایو روسی» به نام «Jetman» ...

«وینس رفه»، ورزشکار و خلبان لباس جت در یک تمرین در صحرایی نزدیک دبی تصادف کرد و جان سپرد. این ورزشکار ۳۶ ساله - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - فرانسوی دومین فردی بود که لباس جت «ایو روسی» به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - نام «Jetman» را آزمایش می‌کرد.

تیم Jetman به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - تازگی از مرگ این خلبان در یک تمرین در دبی خبر داده است. این تیم اعلام کرده:

«وینس یک ورزشکار با استعداد و یکی از اعضای دوست‌داشتنی و مورد احترام تیم ما بود. فکر و دعای ما با خانواده او و افرادی است که او را می‌شناختند و با او کار می‌کردند. ما در حال همکاری نزدیک با همه مقامات مربوطه هستیم و از شما می‌خواهیم به فکر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - خانواده وینس باشید و برای او دعا کنید.»

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران

رفه در پنج سال گذشته خلبان Jetman بود، لباس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - جتی که از ۴ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - موتور جت بهره می‌برد و با آن می‌توان با سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کرد. این لباس جت در مقایسه با سایر نمونه‌ها امنیت بالاتری دارد و نزدیک به ۱۴ سال پیش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - ایو روسی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - برای اولین بار با آن پرواز کرد. در گذشته بجای اینکه برای شروع پرواز از زمین استفاده شود، خلبان از هواپیما یا هلیکوپتر درون هوا پرتاب می‌شد.

شاید در نگاه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اول چنین ایده‌ای عجیب به نظر برسد، اما فاصله اندک با زمین خطر بیشتری نسبت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - به پرواز در هوا دارد. اگر در ارتفاع بالا با مشکلی در موتور یا نقص‌هایی در سیستم الکترونیکی مواجه شوید، می‌توانید از چتر نجات استفاده کنید، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - اما اگر از زمین پرواز خود را آغاز کنید، زمان زیادی برای کنترل وضعیت نخواهید داشت.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران

سال گذشته تیم Jetman اعلام کرد که امکان بلند شدن از زمین به وسیله این لباس جت به صورت عمودی وجود دارد و برای این کار از سیستم خود پایدارکننده بهره می‌برد. در فوریه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پل سفید استان مازندران - ۲۰۲۰ وینس رفه این سیستم را به نمایش گذاشت و در حالی که اطلاعاتی درباره علت تصادف اخیر او اعلام نشده، انتظار می‌رود مرگ وی ناشی از مشکلات در ارتفاع کم مرتبط با سیستم VTOL باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone