🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17847.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس Neo احتمالا زودتر از سال ۲۰۲۲ عرضه نمی‌شود

مایکروسافت سال گذشته «سرفیس Duo» و «سرفیس Neo» را به عنوان اولین محصولات با نمایشگر دوگانه خود رونمایی کرد. سرفیس Duo به تازگی وارد بازار شده است؛ اما آخرین گزارش نشان می‌دهد که عرضه نسخه ...

مایکروسافت سال گذشته «سرفیس Duo» و «سرفیس Neo» را به عنوان اولین محصولات با نمایشگر دوگانه خود رونمایی کرد. سرفیس Duo به تازگی وارد بازار شده است؛ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - اما آخرین گزارش نشان می‌دهد که عرضه نسخه Neo احتمالا تا دو سال آینده به تعویق خواهد افتاد.

مایکروسافت سرفیس Neo تبلت منحصر به فردی با نمایشگر دوگانه ۹ اینچی است که به وسیله لولا بهم متصل شده‌اند و با قرار دادن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - کیبورد روی هرکدام از صفحات، تبدیل به یک لپ‌تاپ معمولی می‌شود و با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - قلم دیجیتال نیز سازگاری دارد. این دستگاه از پردازنده هیبرید لیک فیلد اینتل با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - ساختار ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند و با توجه به اینکه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - اکثر نمونه‌های «سرفیس» با قیمت تقریبی ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - احتمالا تبلت جدید مایکروسافت نیز در همین بازه قیمتی عرضه خواهد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - شد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان

«سرفیس Neo» برخلاف برادر کوچک‌ترش - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - که از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد، آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - یعنی «ویندوز 10X» روی آن نصب شده است. این دستگاه قرار بود بهار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - امسال وارد بازار شود؛ اما به دلیل مشکلات اجرای برنامه‌های Win32 روی ویندوز 10X، عرضه آن به تعویق افتاد.

پس از آن، شایعاتی مبنی بر عرضه این دستگاه منحصر به فرد مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۲۰ مطرح شد. حالا اما منابع آگاه از انتشار ویندوز 10X برای دستگاه‌‌های با نمایشگر معمولی مثل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - لپ‌‌تاپ‌های هیبرید در بهار سال ۲۰۲۱ خبر دادند. بر اساس گمانه‌زنی‌ها ارائه این سیستم عامل برای دستگاه‌‌های با دو نمایشگر تا حدود سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است پس سرفیس Neo نیز حداقل زودتر از سه ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه نمی‌شود.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که عرضه Neo تا چه زمانی به تعویق خواهد افتاد؛ اما تمام ویدئوهای تبلیغاتی این دستگاه را از یوتیوب حذف کرده و صفحه آن نیز از وبسایت مایکروسافت حذف شده است. دیر یا زود ردموندی‌ها باید برنامه‌های خود برای سرفیس Neo را اعلام کنند؛ اما تا آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کاشمر استان خراسان - زمان به نظر می‌رسد که فعلا تمرکز آن‌ها روی سرفیس Duo و دیگر محصولات سرفیس مانند «سرفیس پرو X» است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone