🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17848.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پوکو C3 با پردازنده هلیو G35 و قیمت ۱۰۲ دلاری معرفی شد

پوکو پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام جدیدترین گوشی خود یعنی پوکو C3 را معرفی کرد. این گوشی با دوربین سه گانه، پردازنده مناسب و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ۱۰۲ دلار قیمت ...

پوکو پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام جدیدترین گوشی خود یعنی پوکو C3 را معرفی کرد. این گوشی با دوربین سه گانه، پردازنده مناسب و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ۱۰۲ دلار قیمت دارد.

به نظر می رسد که پوکو C3 شباهت زیادی به گوشی ردمی 9C (به غیر از حسگر اثر انگشت) دارد و این شباهت فقط به ظاهر آن‌ها محدود نمی‌شود. پوکو C3 الگوی رنگی دوگانه در پشت دارد که منجر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - به ظاهر بهتر و جذب اثر انگشت کمتر می‌شود و رنگ‌های آن شامل آبی (Arctic blue)، سبز (Lime green) و مشکی مات هستند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان

پوکو C3 صفحه‌نمایشی ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD یعنی ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با بریدگی قطره‌ای و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد و از رابط کاربری MIUI 12 بر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - پایه اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. گوشی مذکور از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - پردازنده مدیاتک هلیو G35 با ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - و می‌توان حافظه ذخیره‌سازی آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

دوربین سه‌گانه پشت شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگری با همان گشودگی دیافراگم f/2.2 جهت تشخیص عمق است. دوربین سلفی نیز از نوع ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود. باتری بزرگ این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - دستگاه از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت پایه پوکو C3 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - برای نسخه ۳ و ۳۲ گیگابایتی ۱۰۲ دلار است و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - نسخه قوی‌تر آن که ۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد با قیمت فوق‌العاده ۱۲۲ دلار به فروش می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تویسرکان استان همدان - رسد و قرار است عرضه آن از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) آغاز شود. «پوکو» این قیمت‌ها را به عنوان پیشنهاد اولیه مطرح کرده و احتمالا در آینده شاهد افزایش قیمت این گوشی مقرون به صرفه خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone