تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20823.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تغییرات گسترده در رابط کاربری آینده برنامه‌های مایکروسافت آفیس [تماشا کنید]

مایکروسافت امروز پیش نمایشی از رابط کاربری آینده برنامه‌های آفیس منتشر کرده که شامل تغییرات بزرگی در رابط سنتی Ribbon می‌شود. در سال‌های اخیر رابط کاربری مایکروسافت آفیس با استفاده از سیستم «Fluent Design» بهبود ...

مایکروسافت امروز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش نمایشی از رابط کاربری آینده برنامه‌های آفیس منتشر کرده که شامل تغییرات بزرگی در رابط سنتی Ribbon می‌شود.

در سال‌های اخیر رابط کاربری مایکروسافت آفیس با استفاده از سیستم «Fluent Design» بهبود پیدا کرده که از میان تغییرات آن می‌توان به آیکون‌های جدید، دارک مود و بازطراحی نوار ابزار روبان (Ribbon) اشاره کرد که هدف آن‌ها، استفاده ساده‌تر از این برنامه‌ها بوده است. حالا مایکروسافت قصد دارد این سادگی را با طراحی جدید رابط کاربری افزایش دهد.

«جان فریدمن»، معاون ریاست بخش طراحی و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - تحقیقات مایکروسافت درباره طراحی جدید رابط کاربری اعلام کرده:

«موج بعدی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - تغییرات رابط کاربری مایکروسافت ۳۶۵ با محو کردن برند از هدر برنامه‌ها و همچنین فرمان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - انطباقی فراتر از گذشته خواهد رفت. با تغییرات جدید می‌توانید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - نوار ابزار را در صفحه حرکت دهید و در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - محل مناسب قرار دهید.»

در حالی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - که در ویدیوی منتشر شده از سوی مایکروسافت برخی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - از تغییرات این رابط کاربری به چشم می‌خورند، فریدمن اعلام کرده که طی یک تا دو سال آینده تمام آن‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - در این برنامه‌ها اعمال می‌شوند:

«از همان ابتدا، روبان یک تجربه منحصر به فرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای انجام کارها و دستورات را به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار داده است. این نوار ابزار از دسکتاپ نشات گرفته، اما امروزه مردم از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌کنند و ما آینده دستورات را تصور کرده‌ایم.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل

مایکروسافت برای اولین بار رابط روبان را سال ۲۰۰۷ وارد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - دنیای آفیس کرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - و هم اکنون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌خواهد این رابط را تغییر دهد. این شرکت در سال‌های اخیر این رابط را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - میان موبایل و وب ساده کرده است، اما طراحی جدیدی که امروز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نمایش گذاشته شده، یک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - قدم فراتر می‌رود. با ساده‌سازی رابط، کاربران بیشتر روی محتوا تمرکز خواهند کرد.

از سایر تغییرات رابط کاربری آینده مایکروسافت آفیس می‌توان به یک آیکون کوچک در بالای برنامه آفیس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر پارس آباد استان اردبیل - در حال استفاده و نوار جستجو یا فرمان متمرکز اشاره کرد. در حال حاضر مشخص نشده این رابط جدید چه زمانی در اختیار کاربران قرار می‎گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone