🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40196.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت جدید اینستاگرام: دکمه درخواست پیوستن به پخش زنده

اینستاگرام سال پیش قابلیت «Live» یا استریم زنده را به بخش استوری اضافه کرد. در اویل آبان ماه نیز قابلیت جدیدی به بخش لایو اضافه شد که به کاربر امکان می داد هنگام استریم زنده ویدیو، ...

اینستاگرام سال پیش قابلیت «Live» یا استریم زنده را به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بخش استوری اضافه کرد. در اویل آبان ماه نیز قابلیت جدیدی به بخش لایو اضافه شد که به کاربر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - امکان می داد هنگام استریم زنده ویدیو، یکی از بینندگان را انتخاب کرده و لایو استوری را به صورت مشترک با او ادامه دهد.

گفتنی است امکان پخش Live - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اینستاگرام بسیار شبیه به سرویس «پریسکوپ» توییتر عمل می کند و مشاهده پخش زنده کاربر و ارسال کامنت یا قلب را برای بینندگان فراهم می آورد.

حالا قابلیت جدیدی به این شبکه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اجتماعی اضافه شده که به کاربری که ویدیوی زنده را پخش می کند، امکان اضافه کردن دکمه درخواست پیوستن مخاطبان را می - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دهد؛ بدین ترتیب - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صورتی که فرد از همان ابتدا پخش زنده را به تنهایی شروع کرده باشد و خودش راسا از کسی برای این منظور دعوت نکرده باشد، دوستانش می توانند در صورت تمایل درخواست خود را برای پیوستن به فردی که محتوای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - لایو اجرا می کند را مطرح نمایند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از پذیرفته شدن درخواست، استریم زنده به دو بخش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تقسیم می شود (عمودی یا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افقی بسته به جهت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیری موبایل در دستان شما).

لازم به ذکر است که هم اکنون امکان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پخش زنده مشترک تنها میان دو کاربر که هر دو در فهرست دنبال کنندگان هم باشند امکان پذیر است و در نتیجه شخصی که پخش کننده لایو را دنبال نمی کند، نمی تواند درخواست مشارکت خود را مطرح کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone