🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34841.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی سامانه درخواست ارزی واردکنندگان نرم افزار توسط سازمان نظام صنفی

امروز در طی نشست خبری سازمان نظام صنفی، سخنگوی این سازمان «محمدرضا حدادی» ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های چند ماهه اخیر سازمان نصر نسبت به نگرانی این مجموعه از اوضاع ارز گفت و خبر داد ...

امروز در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - طی نشست خبری سازمان نظام صنفی، سخنگوی این سازمان «محمدرضا حدادی» ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های چند ماهه اخیر سازمان نصر نسبت به نگرانی این مجموعه از اوضاع ارز گفت و خبر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - داد که سازمان تا جایی که می‌تواند در این زمینه ورود می‌کند تا بتواند برخی مشکلات را حل و فصل کند. حدادی در پاسخ به دیجیاتو درباره اقدامات اخیر سازمان نظام صنفی به موضوع واردکنندگان نرم‌افزار و اعطای ارز دولتی به آنها اشاره کرد و جزییات بیشتری را در این باره گفت.

محمدرضا حدادی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - با استناد به ماده 5 بخشنامه شماره 15243/97 مورخ 25/01/1397 بانک مرکزی که تامین ارز بابت واردات خدمات تاکید کرد که مذاکراتی را با گمرک انجام داده‌اند تا بتوانند موضوع واردات لایسنس محصولات اورجینال نرم‌افزاری که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - در حقیقت کالای فیزیکی نیستند تا از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - دروازه‌های گمرکی کشور رد شوند را برعهده بگیرند:

«با توجه به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - پیگیری‌های انجام شده و موافق وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، و نیز برگزاری جلسات کارشناسی، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - سرانجام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور موظف شد با ایجاد سازوکارهای لازم و نیز راه اندازی سامانه ثبت در خواست های ارزی محصولات و خدمات نرم افزاری، این مهم را انجام دهد.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان

حدادی به دیجیاتو می‌گوید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - بر اساس توافق به عمل آمده، راه اندازی سامانه فرآیند ثبت و تایید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - درخواست های ارزی محصولات و خدمات نرم افزاری به سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور واگذار شده و پورتالی برای انجام این امر اختصاص یافته تا واردکنندگان بتوانند درخواست خود را در آنجا ثبت کنند. «رضا کرمی» عضو هیات مدیره سازمان نصر در ادامه صحبت‌های او به دیجیاتو می‌گوید:

«تا کنون طبق آخرین آمار بیش از 270 قبت متقاضی داشتیم که از این تعداد درخواست، تعداد 30 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - پرونده عملی شده و به جریان افتاده تا کارهای آتی‌اش انجام شود. لازم به ذکر است که تمامی درخواست‌ها با توجه به میزان وارداتشان در کمیسیون‌ها و جلسات مختلف کارشناسی می‌شود و سپس موافقت با آنها صورت می‌گیرد.»

حدادی اصلی ترین اهداف راه اندازی این سامانه را ایجاد شفافیت در تخصیص ارز و تدوین سازو کار آن دانست و با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری تاکید می‌کند که این مساله به وزارتخانه‌های مربوطه خود مرتبط است و می‌گوید از مشکلات این صنف هم آگاهی دارد ولی تاکنون نتوانسته‌اند اقدامی در این رابطه انجام دهند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان

گفتنیست بر اساس گفته‌های مسئولان سازمان نصر، با توجه به شفافسازی‌های اخیر در زمینه تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان، این سامانه و فرآیند اجرایی آن به گونه ای طراحی شده که پس از تخصیص ارز، فرآیند مصرف و کاربرد آن نیز به طور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - شفاف و روشن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - قابل رصد و پایش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد بود.

در این نشست خبری همچنین از رتبه‌بندی شرکت‌های آی‌تی توسط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - سازمان نظام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کامیاران استان کردستان - صنفی صحبت به میان آمد که به گفته مسئولان وقت پیش‌تر در دست شورای عالی انفورماتیک بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone