🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35714.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بحران شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام؛ از کمپانی به علت نقض پتنت شکایت شد

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، شرکت کولپَد از این کمپانی به دلیل نقض تعدادی پتنت شکایت کرده و تقاضای جمع آوری 8 گوشی شیائومی از بازارها به همراه ...

در حالی که شیائومی در آستانه عرضه اولیه سهام خود قرار دارد، شرکت کولپَد از این کمپانی به دلیل نقض تعدادی پتنت شکایت کرده و تقاضای جمع آوری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - 8 گوشی شیائومی از بازارها به همراه درخواست جبران خسارت مالی را ارائه داده است.

در صورتی که شیائومی اولین فروش سهام خود را در هنگ کنگ آغاز کند، این عرضه با مبلغی در حد 10 میلیارد دلار در 4 سال اخیر در تمام دنیا بزرگترین خواهد بود.

شرکت سازنده گوشی های هوشمند کولپد اعلام کرده که یکی از شرکت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - های تابعه آن به نام «Yulong Computer Telecommunication Scientific» از 3 شرکت تابعه شیائومی به نام های شیائومی تلکام تکنولوژی، شیائومی تکنولوژی و شیائومی فکتوری به علت استفاده از پتنت ها بدون کسب اجازه شکایت کرده است.

در این شکایات مطرح شده در دادگاه استان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - جیانگسو چین درخواست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - توقف تولید و فروش برخی از گوشی های هوشمند شیائومی از جمله می میکس، ردمی نوت 4 اکس، می مکس 2، می 6، می نوت 3، ردمی نوت 5، ردمی نوت 5 پلاس و می 5 اکس (به علاوه می میکس 2، بنا بر ادعای وبسایت CNBC) - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - ارائه شده. کمپانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - زیرمجموعه کولپد که شکایت را مطرح کرده، پیش از این نیز در ماه ژانویه (دی تا بهمن سال 96) شکایت مشابهی را علیه شیائومی طرح کرده بود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران

کولپد ادعا کرده که شیائومی پتنت های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - مرتبط با طراحی سیم کارت های چندگانه و نیز برخی تکنولوزی های مربوط با رابط کاربری را نقض کرده است. به طور دقیق تر اعلام شده که یکی از پتنت ها به روشی برای «رابط ضبط تماس سیستم ترمینال ارتباطی موبایل چندگانه» اشاره دارد. موارد دیگر نیز به مدیریت آیکون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - اپ ها و رابط کاربری سیستمی و اعلان ها مرتبط است.

شیائومی در این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - باره از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - قصد خود برای همکاری کامل با مقامات در مورد این پرونده خبر داده. در صورتی که این کمپانی متهم شناخته شود، باید گوشی های هوشمند یاد شده را از بازار خارج کند و در عین حال حقوق قانونی مشخص شده را نیز به کولپد پرداخت نماید.

نانسی ژانگ، مدیر ارشد پتنت های جهانی کولپد اعلام کرده که با توجه به اینکه شرایط حفاظت از [حقوق] مالکیت معنوی در چین بهبود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - یافته، کولپد اقدام به مطرح کردن پرونده ماه ژانویه سال جاری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران - کرده است. ژانگ همچنین همزمانی برنامه ریزی شده شکایت اخیر با عرضه اولیه سهام شیائومی را رد کرده است.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S

- تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چالوس استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone