🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17850.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ردمی از ایرفون‌ SonicBass و ایرباد کاملا بی‌سیم Earbuds 2c رونمایی کرد

ردمی طی رویدادی که با عنوان «Redmi Beat Drop» در هند برگزار شد از ایرفون‌ «SonicBass» و ایرباد کاملا بی‌سیم «Earbuds 2c» رونمایی کرد. ایرفون‌ «SonicBass» ردمی به لطف باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی توانایی پخش ...

ردمی طی رویدادی که با عنوان «Redmi Beat Drop» در هند برگزار شد از ایرفون‌ «SonicBass» و ایرباد کاملا بی‌سیم «Earbuds 2c» رونمایی کرد.

ایرفون‌ «SonicBass» ردمی به لطف باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی توانایی پخش ۱۲ ساعت موزیک را دارد. تقریبا ۲ دو ساعت زمان می‌برد تا باتری آن از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - طریق کابل Micro-USB - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ شود و زمان آماده به کار آن ۲۰۰ ساعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - ذکر شده است. این ایرفون گردنی فقط ۲۱.۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - گرم وزن دارد و حداکثر فاصله آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - برای برقراری ارتباط ۱۰ متر است. دستگاه مذکور برای اتصال از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز سازگار است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان

این ایرفون دارای درایورهای دینامیکی ۹.۲ میلی‌متری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - برای بهبود بیس و کیفیت کلی صدا است. ایرفون‌ «SonicBass» برای کیفیت بهتر تماس با دو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - میکروفون ENC همراه است و از اتصال چندنقطه‌ای برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - متصل شدن همزمان به چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. همچنین این ایرفون دارای استاندارد IPX4 است که آن را در مقابل تعریق و قطرات آب مقاوم می‌کند. کنترل روی بند هم امکان پخش و توقف - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - موسیقی، روشن و خاموش کردن، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - پاسخ یا رد تماس و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - غیره را فراهم می‌سازد. این ایرفون از «گوگل اسیستنت»، «آمازون الکسا» و حتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - «سیری» اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان

ایرباد «Earbuds 2c» در یک قاب جمع‌وجور با رنگی مات به بازار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - آمده است. باتری ۴۳ میلی‌آمپر ساعتی هر یک از گوشی‌‌های این ایرباد کاملا بی‌سیم، قابلیت پخش موزیک تا چهار ساعت را دارد و به لطف باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قاب، می‌توان تا سه بار ایربادها را شارژ کرد. شارژ کامل این ایرباد از طریق کابل Micro-USB حدود ۱.۵ ساعت طول می‌کشد و ۱۵۰ ساعت می‌تواند آماده به کار باشد. این ایرباد از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و فاصله عملیاتی آن ۱۰ متر است و وزن هر ایرباد آن تنها ۴.۱ گرم است.

میکروفون‌های ENC این ایرباد برای کیفیت بهتر تماس بهبود یافته است و یک دکمه در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - هر ایرباد آن وجود دارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - که قابلیت‌های مختلفی از جمله پخش و مکث موسیقی، پاسخ و پایان تماس، بی صدا کردن تماس‌ها، روشن کردن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - دستیار صوتی، تعویض بین دو تماس و جابجایی بین ایرباد و دستگاه را ارائه می‌دهد. ایرباد «Earbuds 2c» از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌‌های اندروید و iOS سازگار است. این ایرباد از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های مانند جفت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - شدن خودکار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - با دستگاه و سوئیچ کردن بین ایربادها است.

بنا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشان استان اصفهان - به گفته Gadgets 360 ایرفون‌ «SonicBass» معادل ۱۷.۶۸ دلار در هند قیمت دارد. این ایرفون در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد و فروش آن از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده است.

ایرباد «Earbuds 2c» در فروش مقدماتی با قیمتی معادل ۱۷.۶۸ دلار به فروش می‌رسد و پس از این زمان قیمت آن حدود ۲۰ دلار خواهد شد. این ایرباد فقط با رنگ مشکی عرضه می‌شود و فروش آن در هند آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone