🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21078.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اول در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری کرد

شنیده می‌شود که «همراه اول»، توسط واحد سرمایه­ گذاری خطرپذیر خود موسوم به «حرکت اول»، در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده است. همراه مکانیک استارتاپی است که از سال ۱۳۹۲ کارشناسی خودرو ...

شنیده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - می‌شود که «همراه اول»، توسط واحد سرمایه­ گذاری خطرپذیر خود موسوم به «حرکت اول»، در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده است. همراه مکانیک استارتاپی است که از سال ۱۳۹۲ کارشناسی خودرو را به شکل منظم و ساختار یافته به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو، مذاکره‌ی میان همراه مکانیک و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - حرکت اول از دی ماه ۹۸ آغاز شده و شیوع کرونا هم باعث توقف این مذاکره نشده است. همراه مکانیک در حال حاضر در ۱۸ شهر ایران فعالیت دارد و بر اساس اخباری که به دست دیجیاتو رسیده، این مجموعه با سرمایه‌ جدیدی که جذب کرده، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - قصد دارد که تا پایان سال در همه شهرهایی که جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر دارند فعال شود.

همچنین جدا از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - تغییراتی که قرار است به طور کلی در سایت این مجموعه رخ دهد، ویژگی‌های جدیدی نیز به زودی عرضه خواهد شد که یکی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - آنها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - مربوط به نمودار هزینه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - تعمیر و نگهداری خودرو‌های مختلف است؛ نموداری که شبیه به اقدام گذشته این مجموعه یعنی نمودار تعیین قیمت خودرو خواهد بود.

آنطور که به نظر می‌رسد، برخلاف تصور عموم، مشتریان مجموعه‌ای چون همراه مکانیک بیشتر از آنکه از پلتفرم‌هایی چون شیپور باشند، از خارج این مجموعه به آنها سر می‌زنند با این حال تحقیقات دیجیاتو نشان می‌دهد که پس از این جذب سرمایه، همکاری همراه مکانیک و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - شیپور بسیار گسترده‌تر از قبل خواهد شد و این دو مجموعه قصد دارند ویژگی‌های جدیدی را به مشتریان خود عرضه نمایند. همکاری شیپور و همراه مکانیک از اردیبهشت ۹۸ به شکل رسمی آغاز شده بود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان
حوزه‌هایی که حرکت اول می‌گوید در آن‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

حرکت اول در آذر ۹۷ روی استارتاپ‌های «آچاره» و «اوبار» هم ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده بود. هرچند مشخص نیست دقیقا پرتفولیوی حرکت اول شامل چه استارتاپ‌های دیگری می‌شود. با این حال آنچه مشخص است اینکه این بازوی سرمایه‌گذاری همراه اول، با اعداد بالا به سراغ استارتاپ‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - می‌رود. اما فارغ از سرمایه گذاری قابل توجه، آنچه می‌تواند حرکت اول را برای استارتاپ‌ها جذاب‌تر کند، جمعیت چند ده میلیونی کاربران همراه اول است؛ پلتفرمی که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - بیشترین جمعیت کاربر (User Base) را به شکل یکجا در ایران دارد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان
گزارش جدید اسمارت آپ که مربوط به عملکرد این صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۹۸ است، آمارهای مهمی را درباره رشد همراه مکانیک مشخص می‌کند. دیجیاتو به زودی گزارش کامل اسمارت آپ را منتشر می‌کند.

نکته قابل توجه دیگر این است که همراه مکانیک، کمتر از یک سال پیش و در خرداد ۹۸، از «اسمارت آپ» جذب سرمایه کرده بود. اسمارت آپ یک سرمایه‌گذار خطرپذیر است که بیشتر در استارتاپ‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در مراحل اولیه رشد خود هستند، اما همراه مکانیک اولین استارتاپ «مید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - استیج» (در سطح متوسط) بود که اسمارت آپ در آن سرمایه گذاری کرد.

گزارش جدید اسمارت آپ از عملکردش در سال ۹۸ حکایت از این دارد که همراه مکانیک، به عنوان یکی از استارتاپ‌های پرتفولیوی اسمارت آپ، در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - سال ۹۸ رکورد فروش ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان را داشته و حالا تیمش نیز بیشتر از ۲۰۰ نفر عضو دارد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که دیوار، که به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم فروش محصولات دست دوم شناخته می‌شود، سال گذشته برندی تحت عنوان «کارنامه» را خلق کرد که مانند همراه مکانیک، خدمات کارشناسی خودرو را انجام می‌دهد. (جزییات نحوه فعالیت کارنامه را اینجا بخوانید.) حالا با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - سرمایه‌گذاری جدید همراه اول در همراه مکانیک، و برنامه‌هایی که ظاهرا همراه مکانیک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - و شیپور با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سنندج استان کردستان - هم دارند، باید دید رقابت این دو برند کارنامه و همراه مکانیک چگونه پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone