🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23187.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اختراع رابط مغز و کامپیوتر جدید که به معلولین توانایی کنترل وسایل را می‌دهد

محققان موفق به اختراع یک رابط بین مغز انسان و کامپیوتر شده اند که به کمک الکترودها، الگوریتم های یادگیری عمیق جدید و فناوری های پیچیده دیگر به افراد ناتوان جسمی کمک می کند تا ...

محققان موفق به اختراع یک رابط بین مغز انسان و کامپیوتر شده اند که به کمک الکترودها، الگوریتم های یادگیری عمیق جدید و فناوری های پیچیده دیگر به افراد ناتوان جسمی کمک می کند تا وسایلی همچون ویلچر و کامپیوتر را بدون استفاده از کلاه های سنگین پزشکی کنترل کنند.

اختراع مذکور توسط پژوهشگران موسسه فناوری جورجیا (Georgia Tech) ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم - شده و نسبت به فناوری سنتی ثبت فعالیت الکتریکی مغز (EEG) برتری هایی دارد. از این رابط برای ثبت فعالیت الکتریکی مغز شش انسان استفاده شده ولی تاکنون روی افراد ناتوان جسمی آزمایش نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم

محققان می گویند رابط مغز و کامپیوتر (BMI) یکی از مهم ترین بخش های تکنولوژی توانبخشی بوده و به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک، سکته مغزی مزمن و دیگر بیماران حرکتی کمک می کند تا کنترل اندام های خود را به دست آورند.

تا پیش از اختراع رابط جدید بیماران حرکتی باید کلاه های مخصوص با تعداد زیادی الکترود، چسب و سیم را روی سر خود می گذاشتند اما در اختراع جدید بردهای الکترونیکی و سنسورهای بیسیم و انعطاف پذیر به آسانی روی پوست فرد قرار گرفته می گیرند.

سنسورها داده های مغزی را از طریق بلوتوث به قسمت پردازش ارسال می کنند. سپس داده های فعالیت الکتریکی مغز توسط یک برد انعطاف پذیر پردازش شده و به کامپیوتر برای ترجمه سیگنال ها ارسال می شوند.

در رابط مغز و کامپیوتر جدید که 15 متر برد دارد، سه الکترود از جنس پلیمر به کمک یک هدبند روی جمجمه قرار می گیرند. همچنین چندین سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم - در پشت گردن و یک الکترود زیر گوش ها نصب می شود. برای نصب کردن الکترودها نیازی به استفاده از چسب یا ژل نیست.

محققان در قدم بعدی می خواهند اختراع خود را روی افرادی که از ناتوانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قنوات استان قم - جسمی رنج می برند آزمایش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone