🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38230.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هر آنچه از اندروید P انتظار داریم

طبق رسم هر سال، اندروید تازه شرکت گوگل که آن را به نام اندروید P می شناسیم، در صف انتشار قرار گرفته. این در حالیست که هنوز بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی دستشان به ...

طبق رسم هر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال، اندروید تازه شرکت گوگل که آن را به نام اندروید P می شناسیم، در صف انتشار قرار گرفته. این در حالیست که هنوز بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی دستشان به اندروید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۸ یا همان اورئو نرسیده و این سیستم عامل، تازه دارد آرام آرام راه خودش را پیدا می کند.

اما گویا گوگل قصد ندارد از سرعتش بکاهد و این طور به نظر می رسد که با انتشار اندروید P فاصله چندانی نداشته باشیم. از این رو می خواهیم در این مطلب به اندروید P بپردازیم و از انتظاراتمان بگوییم.

از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسخه پیشنمایش اندروید P چه می دانیم؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بر اساس گفته های ایوان بلاس، گوگل در حال برنامه ریزی برای انتشار اولین نسخه از پیشنمایش اندروید P، در حوالی ماه جاری میلادی است. متاسفانه روز دقیق انتشار این اندروید تازه هنوز مشخص نیست. اما بر اساس شنیده ها، می توان گفت که احتمالا نسخه پیشنمایش اندروید P، اواسط ماه مارس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود.

اینطور هم که به نظر می رسد، قرار نیست که در این نسخه شاهد ویژگی های تازه ای باشیم. چرا که به احتمال زیاد گوگل تمرکزش را روی بهینه سازی اپ ها و همچنین رفع باگ های احتمالی معطوف می کند و اضافه کردن ویژگی های تازه را برای آینده می گذارد.

اندروید P چه ویژگی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایی خواهد داشت؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به احتمال خیلی زیاد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در اندروید P شاهد ایجاد تغییرات نرم افزاری بسیاری خواهیم بود. خصوصا این طور به نظر می رسد که تمرکز گوگل روی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حریم شخصی کاربران قرار گرفته و قطع به یقین پیشرفت هایی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

طبق خبرهایی هم که از گوشه و کنار به بیرون درز کرده، احتمالا گوگل می خواهد با ارتقا سطح امنیتی اندروید، کاری کند که اپ ها نتوانند در پس زمینه به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوربین دستگاه دسترسی داشته باشند. به لطف این موضوع اگر روزی موبایل تان به ویروسی مخرب آلوده شود، بدافزار نمی تواند از طریق اپ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها به دوربین دسترسی پیدا کند.

علاوه بر این، جمعی از توسعه دهندگان اخیرا با بررسی کدهای منبع پروژه اوپن سورس اندروید، به شواهدی رسیده اند که از ارائه قابلیت ضبط مکالمات تلفنی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به طور بومی در اندروید P حکایت می کنند. از شواهد و قرائن پیداست که برنامه نویسان گوگل به پروژه اوپن سورس اندروید کدهایی اضافه کرده اند که وجود یک «بوق ضبط مکالمه» را تأیید می کند.

پیش بینی شده که این بوق احتمالا زمانی شروع به پخش می کند که کاربر روی دکمه ضبط مکالمات اشاره کرده باشد. مطابق گزارشات، به نظر می رسد که این صدا دارای فرکانس ۱۴۰۰ هرتز باشد تا همه افراد در تمام سنین بدون هیچ مشکلی بتوانند آن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را بشنوند. همچنین مشخص شده که این بوق ضبط مکالمه هر ۱۵ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ثانیه یک بار تکرار می شود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تا طرفین هنگام مکالمه از ضبط صدا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آگاه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باشند.

در کنار این موضوع و بر اساس مشاهدات بعضی از کاربران انجمن های XDA-Developers، به نظر می رسد که اپلیکیشن شماره گیر پیش فرض اندروید P - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حاوی قابلیت جدیدی است که تا کنون در اندروید وجود نداشته است.

به گفته یکی از مهندسان شرکت سونی، اندروید بعدی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارای قابلیتی است که می تواند تمام شماره های تلفنی که در دفترچه مخاطبین شما نیستند را مسدود کند. به تمام چیزهایی که به آن ها اشاره شد، بهبود وضعیت طول عمر باتری را هم اضافه کنید تا تقریبا بفهمید با چه چیزی در آینده طرف خواهید بود.

طراحی اندروید P چگونه خواهد بود؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اندروید P چه ظاهری خواهد داشت؟ احتمالا با ظاهر فعلی اش بسیار متفاوت خواهد بود. از همه برجسته تر، وام گرفتن از فرورفتگی نمایشگر آیفون ایکس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. نمایشگر آیفون ایکس تقریبا تمام پنل جلویی را می‌پوشاند به جز قسمتی در بالای نمایشگر که دوربین و سنسورهای مختلف قرار گرفته اند. طبق گفته های بلومبرگ گوگل احتمالا می خواهد پشتیبانی مشابهی به اندروید P از لحاظ نرم افزاری اضافه کند. این در حالیست که مسلما تا زمان عرضه اندروید P، موبایل های بسیاری عرضه خواهند شد که نمایشگری مشابه به آیفون X دارند.

بهره گیری از فرورفتگی نمایشگر فقط بخشی از یک بازطراحی بزرگ احتمالی برای اندروید است. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوگل می خواهد کسانی که آیفون را به موبایل های اندرویدی ترجیح می - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهند با «بهبود ظاهر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری» به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سمت خود ترغیب کند. بازخوردها نسبت به فرورفتگی نمایشگر آیفون ایکس ضد و نقیض بود و بسیاری از کاربران، شخصی سازی های بیشتر اندروید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را نسبت به سیستم عامل موبایل اپل ترجیح می دهند. بنابراین نزدیک کردن طراحی اندروید به iOS می تواند جنجال برانگیز هم باشد.

جایگاه دستیار گوگل کجاست؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمی توان منکر این قضیه شد که دستیار گوگل، حالا تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر از اندروید تبدیل شده. البته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این دستیار هوشمند، تازه راهش را آغاز کرده و گوگل برای آن برنامه های بسیاری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد.

به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همین منظور، این احتمال وجود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد که دستیار گوگل، در اندروید بعدی میزبان قابلیت های بیشتری باشد و نقش اساسی تری روی موبایل های اندرویدی ایفا کند. به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال، ممکن است در اندروید P اجازه استفاده از فرمان های صوتی در اپ ها به کاربر داده شود. این ویژگی کمی نیست و می تواند نحوه کار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کردن با موبایل ها را به طور کلی تغییر دهد.

اندروید P چه زمانی معرفی می شود؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به رسم هر سال، اهالی مانتین ویو در کنفرانس گوگل I/O از اندروید بعدی پرده بر می دارند و از ویژگی های تازه آن می گویند. امیدواریم امسال هم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از این قضیه مستثنی نباشد و در Google I/O 2018، از نزدیک شاهد اندروید بعدی باشیم.

رویداد Google I/O 2018، قرار است در بازه ۸ تا ۱۰ ماه می (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت)  برگزار شود و احتمال می رود که نقطه عطف آن، اندروید P باشد. اما سوال اینجاست که شما از اندروید بعدی چه انتظاراتی دارید؟ آن ها را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone