تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35384.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قوه قضاییه

«حجت‌الاسلام محمد مصدق»، معاون اول دادستان کل کشور خبر داده است که فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است. اما علت اینکه تنها شبکه اجتماعی مسدود نشده‌ی پرطرفدار در ایران در حال ...

«حجت‌الاسلام محمد مصدق»، معاون اول دادستان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کل کشور خبر داده است که فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته است.

اما علت اینکه تنها شبکه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اجتماعی مسدود نشده‌ی پرطرفدار در ایران در حال مسدود شدن است چیست؟ آنطور که «فارس» - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نقل می‌کند، معاول اول دادستان کل کشور عنوان کرده که برخی افراد تحت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عنوان سلبریتی در فضای مجازی به بهانه کمک به افراد بی‌بضاعت، پول جمع آوری می‌کنند که همین موضوع باعث کلاه‌برداری‌های بسیاری شده و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دادستانی کل کشور نیز به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود کرده است.

معاون اول دادستان کل کشور عقیده دارد که این مسائل باعث بی اعتمادی به نهادهای متولی امر کمک‌رسانی به مردم شده: «ما باید با عملکرد خودمان دست این افراد را قطع و اعتماد را به جامعه بازگردانیم.»

مصدق گفت: «در همین راستا فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار قرار گرفته و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آقای خرم‌آبادی در معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت جدی پیگیر این موضوع شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.»

بعد از اضافه شدن تماس تصویری و قابلیت IGTV، گمانه زنی‌هایی در خصوص فیلترینگ اینستاگرام یا دست‌کم مسدود شدن این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دو قابلیت شده بود. «حسین فلاح - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جوشقانی»، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز درباره احتمال فیلترینگ اینستاگرام به دیجیاتو گفته بود که این سازمان هیچ برنامه‌ای مبنی بر فیلتر کردن این شبکه اجتماعی یا بخشی از آن ندارد. با این حال مانند سابق، شاهد ورود قوه قضاییه به مسئله - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فیلترینگ آخرین شبکه اجتماعی باقی مانده در ایران هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone