🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21454.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افت ۷ درصدی بازار موبایل اروپا در فصل اول ۲۰۲۰ به دلیل کرونا

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی Counterpoint، شیوع ویروس کرونا فروش موبایل در اروپا را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ با ۷ درصد کاهش در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ مواجه ...

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی Counterpoint، شیوع ویروس کرونا فروش موبایل در اروپا را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ با ۷ درصد کاهش در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ مواجه کرده است. بازار - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اروپای غربی با میانگین کاهش ۹ درصدی فروش گوشی، آسیب بیشتری را نسبت به بازار اروپای شرقی با افت ۵ درصدی تجربه کرده‌ است.

ویروس کرونا کاربران کشورهای اروپایی را مجبور کرده تا فعلا فکر خرید گوشی جدید را از سر بیرون کنند. ایتالیا بیشترین خسارت را از شیوع ویروس دیده و بازار - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - موبایل آن در سه ماهه اول ۲۰۲۰ کاهش ۲۱ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل تجربه کرده است.

تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران

کاهش فروش گوشی‌ها در بازارهای دیگر کشورها اروپایی نیز مشاهده می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی با تبلیغات بیشتر و افزایش فروش اینترنتی گوشی‌ها، تا حدی تأثیرات منفی شیوع ویروس - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - را جبران کردند این در حالیست که فروشگاه‌های فیزیکی به خاطر تعطیلی‌های گسترده و قوانین قرنطینه خسارت فراوانی دیده‌اند.

نکته جالب آنکه بازار موبایل روسیه در سه ماه اول سال جاری میلادی افت ناچیز 1 درصدی را در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - تجربه کرده است. ویروس کرونا اواخر مارس و - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اوایل آوریل (پایان فصل اول ۲۰۲۰) در روسیه شیوع پیدا کرد و به همین دلیل بازار موبایل این کشور تا حد زیادی از تأثیرات منفی شیوع ویروس در امان مانده است.

تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران

سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و اوپو به ترتیب پنج شرکت بزرگ بازارهای اروپایی - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - در سه ماهه اول ۲۰۲۰ بوده‌اند. سامسونگ با ۲۹ درصد، بیشترین سهم را از بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - اروپا در فصل اول سال جاری میلادی داشته که نسبت به بازه مشابه در سال قبل، کاهش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

سهم اپل از بازار موبایل اروپا در فصل اول سال جاری میلادی، ۲۲ درصد بوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل تنها ۱ درصد افت داشته است. هواوی در مقایسه با سه ماهه اول ۲۰۱۹، سهم بیشتری را از بازار موبایل اروپا از دست داده - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی در شهر فریدون کنار استان مازندران - با ۱۶ درصد در رتبه سوم قرار گرفته است. سهم شیائومی و اوپو به ترتیب ۷ و ۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone