تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13335.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نخستین آپدیت ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ فصل بهار از راه می‌رسد؛ منتظر آپدیت اساسی نباشید

برخی مستندات مایکروسافت تایید می‌کند که آپدیت ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ با نام «21H1» اواخر بهار از راه می رسد، اما ظاهرا این به روز رسانی قرار نیست آپدیت اساسی باشد و کاربران می‌توانند تنها به ...

برخی مستندات مایکروسافت تایید می‌کند که آپدیت ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ با نام «21H1» اواخر بهار از راه می رسد، اما ظاهرا این به روز رسانی قرار نیست آپدیت اساسی باشد و کاربران می‌توانند تنها به روز رسانی‌های جزئی را در برخی پچ های ویندوز ۱۰ دریافت کنند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد آپدیت اساسی ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ با نام «21H2» و اسم رمز «سان ولی» (Sun Valley) را فصل پاییز با تغییراتی اساسی منتشر کند.

مقامات مایکروسافت هنوز به صورت رسمی در مورد به روزرسانی‌های فصل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - بهار و پاییز ویندوز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۱۰ اطلاعیه‌ای منتشر نکرده‌اند، اما مستندات موجود نشان می‌دهد که آپدیت جزئی بعدی ویندوز ۱۰ اواخر فصل بهار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - و آپدیت اساسی در فصل پاییز منتشر خواهد شد.

آپدیت 21H1 ویندوز ۱۰ در واقع تغییر زیادی نسبت به آپدیت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - 20H2 ندارد و در این نسخه درایورهای ویندوز ۱۰ نسخه ۲۰۰۴ نیاز به امضای جدیدی ندارند و ویندوز 10 2004، 20H2 و 21H1 براساس همان کد ۲۰۰۴ بنا نهاده شده‌اند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان

آپدیت 21H1 ویندوز ۱۰ تغییراتی جزئی از جمله به روز شدن برخی آیکون‌ها، آپدیت بخش تنظیمات، تغییر کاربری کورتانا و تجربه متفاوت‌تری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - از قسمت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - جستجو را شامل می‌شود.

برخی از فعالان حوزه فناوری بر این باور بودند که مایکروسافت در فصل بهار آپدیت اساسی برای ویژگی‌های ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد. در واقع انتظار می‌رفت مایکروسافت آپدیت اساسی را در فصل بهار منتشر کند و در فصل پاییز کاربران آپدیت جزئی دیگری را دریافت کنند که براساس اطلاع منابع آگاه، این روند تغییر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده است.

در آپدیت اساسی ویندوز ۱۰ مربوط به فصل پاییز با اسم رمز Sun Valley، ظاهرا قرار است علاوه بر ویژگی‌های جدید، کاربران رابط کاربری جدید و به روز شده‌ای در اختیار داشته باشند. با این وجود در نظر داشته باشید که مدیران مایکروسافت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - تاکنون هیچ گونه اطلاعیه رسمی در مورد هیچ یک از آپدیت‌های بهار و پاییز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - منتشر نکرده‌اند.

تیم ویندوز در حال توسعه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه 21H1 است و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - هنوز نسخه بتا و پیش نمایش ارائه نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی این اتفاق - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیفتد.زمانی که مایکروسافت 21H1 را بعد از آزمایش‌های لازم، نهایی کرد به بروز رسانی‌ ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone