🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37585.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Vivo V9 معرفی شد؛ پرچمداری ارزان با دوربین دوگانه و بریدگی نمایشگر

کمپانی ویوو به تازگی از تازه ترین پرچمدار خود، اسمارت فون V9 رونمایی کرده که باز هم موبایلی الهام گرفته از طراحی آیفون 10 به حساب می آید. ویوو V9 نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن ...

دوربین اصلی دستگاه، سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - لنز f/2 دارد و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هم اطلاعات عمق را استخراج - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - کرده و افکت تاری پس زمینه را امکان پذیر می کند. علاوه بر این مثل همیشه، ویوو یکبار دیگر اهمیت فراوانی برای تصاویر سلفی قائل شده و دوربین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - جلوی دستگاه را همراه با سنسوری 24 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/20 به دست مشتریان می رساند.

مثل بسیاری از تولیدکنندگان موبایل، ویوو هم اعتقاد دارد که هوش مصنوعی می تواند ثبت تصاویر با کیفیت تر را میسر کند. بنابراین قابلیت AI Face Beauty موبایل V9 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - از یادگیری ماشینی برای تشخیص - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - سن، جنسیت، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - رنگ و بافت پوست استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - می کند تا آنطور که ویوو می گوید، «زیبایی افراد را حقیقتاً به نمایش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - بگذارد».

ویوو هم چنین افزوده که هوش مصنوعی، پرفورمنس دستگاه را نیز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - به طور کل بهبود می دهد و AI Smart Engine، مدیریت حافظه داخلی و اجرای اپلیکیشن ها را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - براساس رفتارهای کاربر شخصی سازی می کند. از سوی دیگر، AI Face Access دقت قابلیت تشخیص چهره را بهبود می دهد و AI Attention Sensing هم تشخیص می دهد چه زمانی در حال تماشای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - نمایشگر هستید تا ولووم نوتیفیکشن ها بر همین اساس کاهش یابد. V9 قرار است در دو رنگ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - مشکلی و طلایی عرضه شود و هنوز قیمت مشخصی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone