کد مطلب: 37584.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱
الکترونیک آرتز با استفاده از یادگیری ماشینی، به تربیت هوش مصنوعی در بتلفیلد 1 می پردازد
از زمان عرضه نخستین بازی های ویدیویی، عبارت «هوش مصنوعی» نامی آشنا برای گیمرها بوده است؛ با این حال بازی ها به ندرت از هوش مصنوعی واقعی بهره می برند و در عوض، از عبارت ...
از زمان عرضه نخستین بازی های ویدیویی، عبارت «هوش مصنوعی» نامی آشنا برای گیمرها بوده است؛ با این حال بازی ها به ندرت از هوش مصنوعی واقعی بهره می برند و در عوض، از عبارت «هوش مصنوعی» برای توصیف کاراکترها و دشمنانی استفاده می شود که وانمود به هوشمندی می کنند اما در واقع در حال دنبال کردن مجموعه ای از دستورالعمل ها هستند. اما این رویکرد ممکن است بزودی کاملاً تغییر کند.
مگنوس نوردین، مدیر «واحد جستجو برای تجربیات خارق العاده» الکترونیک آرتز می گوید عاملان هوش مصنوعی، به مرور زمان به بازیکنان قدرتمندی در بازی بتلفیلد تبدیل شده اند؛ اما قطعاً هنوز به خوبی انسان ها نیستند. در روند تربیت، بات ها مهارت های متعددی آموخته اند. آنها چگونگی هدف گیری صحیح برای از بین بردن تاثیر لگد اسلحه را یاد گرفته و از طرفی به طرفی دیگر می پرند تا از گلوله ها جاخالی دهند.
اما برخی از حرکات عامان هوش مصنوعی الکترونیک آرتز نشان می دهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - که آنها هنوز چقدر با تفکر طبیعی انسان ها فاصله دارند. نوردین توضیح می دهد که بات ها به مرور زمان، رفتار عجیبی از خود نشان داده اند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - و در محیط، به دور خود می چرخند تا چیزی برای تعامل پیدا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - کنند. این رفتار، یکی از نتایج استفاده از یادگیری تقویت کننده است که به بات ها در ازای یافتن بسته های سلامتی اضافه و مهمات، پاداش می دهد.
این پاداش ها از آن جهت اضافه شدند که محققان الکترونیک آرتز تصور می کردند می توانند به ترغیب عاملان هوش مصنوعی به گشت و گذار در محیط منجر شوند. اما یکی از اثرات جانبی آن، محدود شدن جاه طلبی بات ها بود. در نهایت باید افزود الکترونیک آرتز لزوماً به دنبال دستیابی به پیشرفت های تازه در زمینه هوش مصنوعی نیست، بلکه می خواهد راه هایی برای استفاده از این تکنولوژی در روند توسعه بازی و تسهیل آن بیابد.