🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37584.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

الکترونیک آرتز با استفاده از یادگیری ماشینی، به تربیت هوش مصنوعی در بتلفیلد 1 می پردازد

از زمان عرضه نخستین بازی های ویدیویی، عبارت «هوش مصنوعی» نامی آشنا برای گیمرها بوده است؛ با این حال بازی ها به ندرت از هوش مصنوعی واقعی بهره می برند و در عوض، از عبارت ...

از زمان عرضه نخستین بازی های ویدیویی، عبارت «هوش مصنوعی» نامی آشنا برای گیمرها بوده است؛ با این حال بازی ها به ندرت از هوش مصنوعی واقعی بهره می برند و در عوض، از عبارت «هوش مصنوعی» برای توصیف کاراکترها و دشمنانی استفاده می شود که وانمود به هوشمندی می کنند اما در واقع در حال دنبال کردن مجموعه ای از دستورالعمل ها هستند. اما این رویکرد ممکن است بزودی کاملاً تغییر کند.

مگنوس نوردین، مدیر «واحد جستجو برای تجربیات خارق العاده» الکترونیک آرتز می گوید عاملان هوش مصنوعی، به مرور زمان به بازیکنان قدرتمندی در بازی بتلفیلد تبدیل شده اند؛ اما قطعاً هنوز به خوبی انسان ها نیستند. در روند تربیت، بات ها مهارت های متعددی آموخته اند. آنها چگونگی هدف گیری صحیح برای از بین بردن تاثیر لگد اسلحه را یاد گرفته و از طرفی به طرفی دیگر می پرند تا از گلوله ها جاخالی دهند.

اما برخی از حرکات عامان هوش مصنوعی الکترونیک آرتز نشان می دهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - که آنها هنوز چقدر با تفکر طبیعی انسان ها فاصله دارند. نوردین توضیح می دهد که بات ها به مرور زمان، رفتار عجیبی از خود نشان داده اند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - و در محیط، به دور خود می چرخند تا چیزی برای تعامل پیدا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ساری استان مازندران - کنند. این رفتار، یکی از نتایج استفاده از یادگیری تقویت کننده است که به بات ها در ازای یافتن بسته های سلامتی اضافه و مهمات، پاداش می دهد.

این پاداش ها از آن جهت اضافه شدند که محققان الکترونیک آرتز تصور می کردند می توانند به ترغیب عاملان هوش مصنوعی به گشت و گذار در محیط منجر شوند. اما یکی از اثرات جانبی آن، محدود شدن جاه طلبی بات ها بود. در نهایت باید افزود الکترونیک آرتز لزوماً به دنبال دستیابی به پیشرفت های تازه در زمینه هوش مصنوعی نیست، بلکه می خواهد راه هایی برای استفاده از این تکنولوژی در روند توسعه بازی و تسهیل آن بیابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone