🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37582.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل به زودی باگ خواندن اعلان های مخفی توسط سیری در صفحه قفل آیفون ها را رفع می کند

مدتی قبل مشخص شد که به کمک روشی خاص می توان دستیار صوتی هوشمند سیری را وادار کرد تا محتوای اعلان های مخفی در صفحه قفل را بدون باز کردن قفل بخواند. حال کمپانی اپل ...

مدتی قبل مشخص شد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که به کمک روشی خاص می توان دستیار صوتی هوشمند سیری را وادار کرد تا محتوای اعلان های مخفی در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صفحه قفل را بدون باز کردن قفل بخواند. حال کمپانی اپل اعلام کرده است که باگ مذکور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را در آپدیت بعدی سیستم عامل ابزارهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایل خود اصلاح خواهد کرد.

آپدیت مورد اشاره می تواند در قالب iOS 11.3 ارائه شود. آپدیتی که در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد. ضمن این که ممکن است کمپانی ساکن کوپرتینو چنین آپدیتی را در قالب وصله اصلاحی کوچک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - iOS 11.2.7 در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به واسطه باگ مورد بحث اپلیکیشن های سوم شخص قادر هستند بدون اجازه و در زمان قفل بودن صفحه نمایش به محتوای اعلان های رسیده شامل اطلاع رسانی اپلیکیشن های مختلف، پیام های رسیده در شبکه های اجتماعی، محتوای ایمیل ها و... دسترسی داشته باشند. البته این دسترسی شامل پیامک های اپلیکیشن iMessages نمی شود.

تا قبل از رفع این باگ، می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توانید با نگه داشتن دکمه هوم در صفحه قفل یا دکمه کناری فعال ساز سیری در آیفون X از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دستیار صوتی هوشمند iOS بخواهید تا اعلان ها را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای شما بخواند. لازم به ذکر است که تا زمان نگارش این مطلب این نقص در iOS 11.3 نسخه بتا نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone