🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29250.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

خرید آنلاین بلیت متروی پایتخت از سامانه تهران من محقق شد

شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند برای خرید بلیت تک سفره مترو به سامانه «تهران من» مراجعه کنند تا برای خرید بلیت در صف‌های طولانی معطل نشوند. خرید بلیت تک سفره مترو، امکانی است که ...

شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند برای خرید بلیت تک سفره مترو به سامانه «تهران من» مراجعه کنند تا برای خرید بلیت در صف‌های طولانی معطل نشوند.

خرید بلیت تک سفره مترو، امکانی است که به تازگی در سامانه تهران من افزوده شده است. اگر سفرهای روزانه شما با مترو زیاد است و هر روز در صف خرید یا شارژ بلیت مترو معطل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - می‌شوید می‌توانید وارد حساب شهروندی خود در سامانه تهران من، شوید و یا اینکه اپلیکیشن تهران من - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - را از «کافه بازار» و «گوگل پلی» دریافت، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - در موبایل خود نصب کرده و بلیت تک سفره را در موبایل خود خریداری کنید.

شما در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه ابتدایی تهران من و در قسمت داشبورد، روی گزینه بلیت مترو کلیک کنید. توجه کنید که برای خرید بلیت یا استفاده از سایر خدمات باید در حساب شهروندی خود اعتبار داشته باشید. پس اگر اعتبار ندارید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - در قسمت «حساب شهروندی» آن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - را به صورت آنلاین افزایش دهید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران

سپس گزینه خرید بلیت مترو تک سفره را انتخاب کنید تا وارد صفحه خرید بلیت شوید. در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - این صفحه پیامی نمایش داده می‌شود که در آن نوشته شده «با خرید بلیت هزار تومان از اعتبار شما کسر می‌شود»

درصورتیکه از خرید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - بلیت خود اطمینان دارید گزینه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - آبی رنگ خرید بلیت را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران

در انتها نیز پس از آنکه هزار تومان از اعتبار شما کسر شد، QR  کد بلیت در صفحه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید فایل آن را ذخیره و سپس به موبایل‌تان منتقل کنید. همچنین اگر این عملیات را با اپلیکیشن موبایلی خود انجام داده‌اید در همان زمان می‌توانید QR  کد را در ایستگاه‌های مترو روی گیت ورودی قرار داده و از آن استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این بلیت حدود یک ماه اعتبار دارد و تاریخ اعتبار آن نمایش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - داده می‌شود.

به علاوه شما می‌تواند از تعداد بلیت‌های خریداری شده که استفاده شده یا هنوز استفاده نکرده‌اید هم مطلع شوید. خرید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - بلیت به صورت آنلاین به جز آنکه از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رامسر استان مازندران - شکل‌گیری صف‌های طولانی و انتظار مسافران برای خرید بلیت جلوگیری می‌کند، با کم شدن مصرف کاغذ به حفظ محیط زیست هم کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone