تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13376.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رئیس پژوهشگاه ارتباطات: همکاری برای تولید خودروی خودران با سایپا آغاز شده است

رییس مرکز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از همکاری این مرکز با سایپا برای تولید خودروی هوشمند و ارائه خودروی خودران طی ده سال آینده داد. او تاکید دارد این همکاری‌ها بعد از ۵ ...

رییس مرکز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از همکاری این مرکز با سایپا برای تولید خودروی هوشمند و ارائه خودروی خودران طی ده سال آینده داد. او تاکید دارد این همکاری‌ها بعد از ۵ تا ۱۰ سال نهایتا به تولید خودروی خودران هوشمند در کشور - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواهد شد.

تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به گزارش دیجیاتو «وحید یزدانیان» در نشست خبری صبح امروز خود خبر از پیگیری طرح خودروی خودران در کشور داد و اعلام کرد که پایلوت اجرایی این طرح در - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جزیره کیش خواهد بود. یزدانیان با ذکر این نکته که نباید به این زودی منتظر خودروی خودران بود اعلام کرد که تولید چنین کالایی مراحل مختلفی خواهد داشت و بین ۵ تا ۱۰ سال به طول خواهد انجامید:

«در حال حاضر با سایپا به توافق رسیدیم که در زمینه تولید خودروی هوشمند همکاری کنیم. قدم اول استفاده - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از ماژول های هوشمند در خودروهای فعلی است و خودروی ما از - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک خودروی مکانیکی به یک خودروی الکتریکی تبدیل می‌شود و در قدم بعدی به - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک خودروی تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. در قدم‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بعدی، ماژول‌های در اختیار راننده از دست - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - او خارج می‌شود و الکتریکی می‌شود و در یک فرایند ده ساله به خودروی خودران می‌رسیم که - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در آن راننده رسما تبدیل به یک مرسوله خواهد شد.»

تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به گفته یزدانیان در آینده مقوله خودرو به طور کلی دگرگون خواهد شد و خودروها از یک کالای موجود در خانه‌ها تبدیل به سرویس خواهند شد. او با اشاره به فرایند - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Car As A - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Service آن را موضوعی دانست که در آینده نزدیک به وجود خواهد آمد و در آن خودروها تبدیل به یک سرویس می‌شوند:

«مانند گذشته که همه خانه‌ها خودشان یک نانوا بودند و حالا تنورها به بیرون رفته و نانوایی یک سرویس شده، خودرو - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیز اندک اندک تبدیل به یک سرویس خواهد شد و کاربر تقاضا می‌کند چه خودرویی برای چه زمانی و مکانی می‌خواهد. سایپا اعلام کرد برای الکتریکی کردن یک سری ماژول‌ها به کمک شما نیاز داریم - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و ما همکاری خود را با آنها آغاز کردیم. آنها در حال الکتریکی کردن بخشی از خودروی جدید خود بودند و این بورد حجیم - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را به ما نشان دادند - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و ما برای بهینه سازی و طراحی مجدد آن اعلام آمادگی کردیم.»

رییس - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مرکز پژوهشگاه ارتباطات - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با اعلام این نکته که موارد مذکور را به زودی در اختیار خودروساز قرار خواهیم داد تاکید کرد که این فرایند اندک اندک مسیر خود را به درستی طی خواهد کرد: - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - «بین ۵ تا ۱۰ سال - تعمیرات یخچال سام در شهر گنبد کاووس استان گلستان - احتیاج داریم که یک خودروی کامل خودران و هوشمند داشته باشیم. مهمترین زیرساخت و یا به بیانی بهتر، تنها زیرساخت راه ارتباطی خودرو خودران هوشمند همان توسعه 5G در کشور خواهد بود که مقدمات آن آغاز شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone