تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24317.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند ویوو واچ اس پی ایسوس با عمر باتری دو هفته ای معرفی شد

همزمان با آغاز به کار IFA 2019 ایسوس از محصولات تازه خود از جمله یک ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای سلامتی رونمایی کرد. ویوو واچ اس پی (VivoWatch SP) سنسورهای متعددی از جمله ضربان سنج ...

همزمان با - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - آغاز به کار IFA 2019 ایسوس از محصولات تازه خود از جمله یک ساعت هوشمند مجهز به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسورهای سلامتی رونمایی کرد. ویوو واچ اس پی (VivoWatch SP) سنسورهای متعددی از جمله ضربان سنج و GPS را در دل خود جای داده و به خاطر برخورداری از حسگرهای ECG و PPG خود را از باقی پوشیدنی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - های هوشمند مشابه متمایز نموده است.

سنسور ECG مورد استفاده در ویوو واچ اس پی درست مانند آنچه در اپل واچ به کار رفته پایش ضربان قلب را برای کاربران خود میسر می کند. اما برای آنکه گجتی یک محصول پزشکی قلمداد شود ضروریست که گواهینامه های مربوطه را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کند. ایسوس در همین رابطه اعلام کرده که درخواست خود برای دریافت گواهی را تسلیم این سازمان کرده و پیش بینی می کند که تا ماه آذر یا دی امسال آن را دریافت نماید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند جدید ایسوس توانایی آن در پایش فشار خون است. این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - قابلیت کاربردی به واسطه بهره مندی دستگاه از سنسور PPG میسر شده که البته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - این نسخه از ویوو واچ تنها در برخی کشورهای جهان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - فراهم خواهد بود. به این ترتیب، پوشیدنی مورد بحث نتنها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - امکان پایش ضربان قلب که اندازه گیری فشار خون را هم برای کاربرانش میسر می کند و به لطف برخورداری از سنسور Pulse XO حتی میتوانید میزان اکسیژن خون خود را نیز با آن اندازه بگیرید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

ایسوس در کنار این ساعت از یک اپ سلامتی به نام HealthConnect هم رونمایی کرد که فعالیت های ورزشی، خواب و سطح استرس و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - سلامتی شما را پایش می کند و با کمک الگوریتم اختصاصی خود موسوم به HealthAI پیشنهاداتی را برای بهبود سلامت شخصی شما ارائه می دهد.

ایسوس ویوو واچ اس پی همانطور که مشاهده کردید طیف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - وسیعی از سنسورهای جذاب را در خود جای داده اما یکی از بهترین ویژگی های آن عمر باتری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - دو هفته ای اش است. طبق اعلام شرکت سازنده این ساعت میتواند با هر بار شارژ تا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - ۱۴ روز کار کند و از آنجا که دیگر نیازی به شارژ مستمر ساعت خود ندارید به راحتی میتوانید سلامتی خود را تحت نظر بگیرید.

هنوز مشخص - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - نشده که ویوو واچ اس پی ایسوس قرار است به کدام کشورها عرضه شود و تنها می دانیم که این محصول در سه ماهه چهارم سال به دست مشتریان می رسد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone